فروش فوری محصولات سایپا ویژه شب یلدا! [+قیمت و جزئیات]

فروش فوری سایپا یلدا ؛ ​اولین اقدام سایپا در زمینه واردات خودرو مربوط به محصولات چانگان بوده و فهرست محصولات وارداتی سایپا و چانگان قطعی شده است.

قیمت محصولات سایپا با نوسان همراه است. محصولات سایپا به دلیل قیمت گذاری دستوری گران شد. محصولات سایپا پس از افزایش تقاضا رو به گرانی رفت.

فروش فوری سایپا یلدا

  • فروش فوری سایپا ویژه شب یلدا

به گزارش منابع خبری:

سایپا برنامه دارد که در گام اول واردات خودرو به سراغ چانگان یونی تی ( UNI-T ) و CS35 پلاس رفته و بزودی اولین محموله این خودروها وارد کشور می شود.

در کنار پروژه همکاری سایپا با چانگان برای واردات خودرو، این خودروساز ایرانی مذاکراتی هم برای واردات خودرو با نشان غیر چینی انجام داده و قرار است تا بزودی محصولات وارداتی غیر چینی سایپا هم به بازار معرفی شوند.

تخفیف یلدایی محصولات سایپا

بر اساس اعلام سایپا خودرو آریا سال آینده وارد بازار می شود و قرار است این خودرو با پیشرانه پژو سیتروئن مجهز شود که در حال حاضر خودرو پژو ۲۰۰۸ از آن بهره می برد و مراحل مهندسی و داخلی سازی این پیشرانه جدید برای خودرو آریا در جریان است. همچنین ساپیا دست به تغییر اساسی داشبورد اولیه این خودرو زده است و قرار است در ساخت آن از مواد باکیفیت تر و نرم استفاده کند.

در ادامه میتوانید قیمت محصولات سایپا ویژه شب یلدا را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *