زمان دقیق بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد [+جزئیات]

زمان فینال جام جهانی فوتبال 2022 ؛ دیدار رده بندی و فینال بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

در این بخش از مطالب رسانه فیگار درباره زمان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه روزی است ؟ مطلبی را برای شما آورده ایم در ادامه با خبر زمان بازی فرانسه و انگلیس با ما همراه باشید.

زمان فینال جام جهانی فوتبال 2022

  • فینال جام جهانی فوتبال 2022

به گزارش منابع خبری:

با برگزاری دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم‌های فرانسه و مراکش، چهره تیم‌های فینالیست مشخص شد و تیم‌های کرواسی و مراکش هم به دیدار رده بندی راه یافتند.

فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز یکشنبه، ۲۷ آذر ماه ( ۱۸ دسامبر ) ساعت ۱۸:۳۰ ( به وقت ایران )بین تیم های فرانسه و آرژانتین برگزار خواهد شد. عرف است که فینال جام جهانی در روز یکشنبه به وقت و تاریخ محلی برگزار می شود.

تاریخ برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

از ساعت ۱۸:۳۰ ( شش و نیم غروب ) روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ بین تیم های آرژانتین و فرانسه در دوحه قطر آغاز می شود. دیدار فینال جام بیست و دوم را هم تیم‌های آرژانتین و فرانسه برگزار خواهند کرد. دیداری که جدال جذاب ستاره‌های فوتبال جهان خواهد بود. فرانسه قهرمان دوره گذشته است و آرژانتین به دنبال قهرمانی با لیونل مسی در آخرین حضورش در جام جهانی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *