سقوط کشنده نگهبان لوسیل ؛ ورزشگاه لوسیل جان یک نگهبان را گرفت! [+جزئیات]

ورزشگاه لوسیل جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ یکی از نگهبانان ورزشگاه لوسیل قطر که بعد از دیدار آرژانتین و هلند از روی دیوار سقوط کرده‌ بود، جان باخت.

جان انجوآ کیبوئه، یکی از نگهبانان کنیایی ورزشگاه لوسیل قطر، پس از سه روز بستری در بیمارستان، درگذشت. در ادامه با خبر نگهبان کنیایی ورزشگاه لوسیل قطر همراه ما بمانید.

ورزشگاه لوسیل جام جهانی ۲۰۲۲

  • نگهبان ورزشگاه لوسیل

به گزارش منابع خبری:

یکی از نگهبانان ورزشگاه لوسیل که در حین انجام وظیفه بود سقوط کرده و در بیمارستان جان باخت. جان نجوی کیبوی ۲۴ ساله اهل کنیا که یکی از مسئولان نگهبانی ورزشگاه لوسیل بود، از ارتفاع طبقه هشتم این ورزشگاه سقوط کرد.

خواهر این نگهبان ۲۴ ساله می‌گوید که اطلاعاتی در مورد فوت برادرش به آن‌ها داده نشده است. او در این مورد می‌گوید: ما فقط می‌خواهیم بدانیم چه اتفاقی رخ داده و برادرم چگونه و از کجا سقوط کرده است؟

سقوط نگهبان در ورزشکاه لوسیل

ورزشگاه لوسیل میزبان بازی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. آرژانتین یکی از تیم‌هایی است که حضور خود را در دیدار نهایی این رقابت‌ها قطعی کرده است و باید در دیدار نهایی به مصاف فرانسه برود. نکته جالب توجه این است که بعد از این مسابقه خبر فوت سه خبرنگار نیز منتشر شد تا حالا با فوت این کارگر آفریقایی، تعداد جان باختگان به چهار نفر رسیده باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *