طرفداری رونالدو از مسی در فینال جام جهانی [+جزئیات]

روزنامه مارکا برای دیدار امروز تیم‌های فرانسه و آرژانتین، از علاقه رونالدو به آرژانتین نوشت و از طرفداری رونالدو از مسی در فینال جام جهانی خبر داد.

مارکا نوشت: کریستیانو رونالدو دیگر در جام جهانی نیست، اگرچه این بدان معنا نیست که وی نسبت به دیدار تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین بی‌تفاوت باشد. برای شمار زیادی از هواداران فوتبال کنجکاوی ایجاد شده که آیا رونالدو طرفدار تیم آرژانتین در فینال جام جهانی است؟

طرفداری رونالدو از مسی در فینال جام جهانی

طرفداری رونالدو از مسی در فینال جام جهانی
رونالدو طرفدار تیم آرژانتین در فینال جام جهانی

شاید برخی وی را به خاطر امباپه طرفدار فرانسه بدانند زیرا در تیم آرژانتین رقیب همیشگی وی لیونل مسی حضور دارد. اما واقعیت به گونه دیگری است. مارکا نوشت: جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو تابعیتی آرژانتینی دارد و این می‌تواند یکی از دلایل عشق این بازیکن بزرگ به مردم آرژانتین باشد.

با حضور جورجینیا منطقی است که ستاره پرتغالی برای آن کشور احترام زیادی قائل باشد. با توجه به چنین شرایطی، بی‌دلیل نخواهد بود که فکر کنیم بازیکن سابق منچستریونایتد در فینال بزرگ به همراه آرژانتینی‌ها و مسی به مصاف فرانسه کیلیان امباپه خواهد رفت.

طرفداری رونالدو از مسی در فینال جام جهانی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *