آمار امروز کرونا ؛ این بار چند نفر قربانی شدند؟

کرونا همچنان قربانی می‌گیرد. کاهش مراعات‌های عمومی در میان مردم همچنان مسبب اصلی وجود این بیماری است. آمار امروز کرونا چقدر است؟

با ورود به فصل سرما ویروس کرونا دوباره شروع به فعالیت کرده است. مهار این بیماری همچنان نیازمند تدبیر و مراقبت‌های عمومی مردم در سطح شهر می‌باشد. اما آیا همچنان این بیماری خطرناک و کشنده است؟

بیشتر بخوانید:

لحظه دقیق تحویل سال ۱۴۰۲ مشخص شد! [+نماد سال]

آمار امروز کرونا

این بار چند نفر قربانی شدند؟

آمار امروز کرونا
آمار کرونا

وزارت بهداشت اعلام کرده است که در شبانه روز گذشته 3 نفر با بیماری کرونا جان باختند. اما چیزی که آنان را نگران آینده این بیماری و کشور کرده است، شناسایی 55 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 و بستری شدن 26 تن از آن‌ها می‌باشد.

وزارت بهداشت از مردم می‌خواهد که در این روزهای سرد که موجب تضعیف ایمی بدن می‌شود، مراقبت از خود را جزء اولویت‌هایشان قرار دهند تا دیگر خانواده‌ای داغدار عزیزانش نباشد.

مجموع قربانیان کرونا

مجموع قربانیان کرونا
مجموع قربانیان کرونا

مجموع بیماران کووید 19 در کشور تا این لحظه 7 میلیون و 560 هزار و 444 نفر گزارش شده است. با فوت بیماران در شب گذشته، جان باختگان این بیماری به 144 هزار و 664 نفر رسید.

اما در بین این اخبار بد باید گفت که کرونا مثل سابق پرخطر و کشنده نمی‌باشد و روز به روز به جمعیت بهبود یافتگان اضافه می‌شود. امید است که در آینده‌ای نزدیک به طور کامل این بیماری ریشه کن شود و دیگر با این آمار‌های دردناک رو به رو نشویم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *