آلودگی هوای ۱۱ منطقه مشهد در وضعیت قرمز [+شاخص آلودگی]

آلودگی هوای مشهد امروز ۲۹ آذر ؛ درحال حاضر کیفیت هوای ۱۱ منطقه مشهد در شرایط قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد، احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.

در شرایط فعلی کیفیت هوای مناطق ایستگاه‌های طرق، نخریسی، لشکر، سجاد، خیام جنوبی، چمن، امامیه، خیام شمالی، پایانه امام رضا(ع) و مفتح در وضعیت قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد.  در ادامه با خبر آلودگی هوای مشهد همراه ما بمانید.

آلودگی هوای مشهد امروز ۲۹ آذر

  • شاخص کیفیت هوای مشهد

به گزارش منابع خبری:

بنابر اعلام مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد و بر اساس آخرین اطلاعات واصله از ایستگاه‌های سطح شهر، شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار داشته است.

شاخص کیفیت هوا از ایستگاه‌های رسالت، ویلا، صدف، آوینی، شهر، خاقانی و سرافرازان در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است. امروز تنها از ایستگاه ماشین ابزار وضعیت قابل قبول گزارش شده است.

بیشترین غلظت آلودگی هوا  در ایستگاه سجاد با عدد ۱۷۱  است. میزان غلظت هوای مشهد از ساعت یک بامداد با شاخص ۱۴۲ تاکنون روند افزایشی را طی کرده و در یک ساعت گذشته به ۱۵۱  رسیده است

آلودگی هوای استان مشهد

در شرایطی که کیفیت هوا ناسالم گزارش می‌شود، احتمال افزایش بروز علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان وجود دارد و بهتر است شهروندان تا حد امکان برای کارهای غیر ضروری از منزل خارج نشوند. در شرایط فعلی احتمال تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه ۳۰ آذر وجود دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *