گل ریچارلیسون بهترین گل جام جهانی 2022 انتخاب شد

در نخستین بازی برزیل در جام جهانی، که موفق به برد 2 بر 0 تیم ملی صربستان شدند، در آن بازی گل ریچارلیسون بهترین گل جام جهانی 2022 انتخاب شد .

برزیل در نخستین بازی خود در جام جهانی، یک گل تماشایی به ثمر رساند که در شب گذشته، به عنوان بهترین گل جام جهانی قطر انتخاب شد.در رقابت‌های مهم جام جهانی که این بار به میزبانی قطر برگزار شد و تیم ملی آرژانتین موفق به کسب قهرمانی در آن بود، گل‌های زیادی کاندید بهترین گل بودند که در نهایت، سوپر گل ریچارلیسون بهترین گل تورنومنت جام جهانی شد .

با اعلام رسمی فیفا 10 نامزد بهترین گل جام جهانی 2022 قطر انتخاب شدند. این 10 گل شامل گل‌های سالم الدوسری به آرژانتین، ریچارلیسون به صربستان،‌ کودی خاکپو به اکوادور، انزو فرناندز به مکزیک، وینسنت ابوبکار به صربستان،‌ لوییس چاوس به عربستان سعودی، کیلیان ام باپه به لهستان، ریچارلیسون به کره جنوبی، پایک سئونگ هو به برزیل و نیمار به کرواسی بود که از بین این گل‌ها، گل قیچی برگردون ریچارلیسون بهترین گل انتخاب شد.

تیم‌های شرکت کننده در جام‌ باشگاه‌های جهان ۲۰۲۲

گل ریچارلیسون بهترین گل جام جهانی 2022 انتخاب شد

در ادامه ویدئوی بهترین گل جام جهانی قطر را مشاهده می‌کنید:

بهترین گل جام جهانی قطر

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *