طارمی راهی چلسی خواهد شد [+جزئیات]

به توجه به اخبار منتشر شده توسط سایت ترانسفر مارکت به احتمال بسیار زیاد طارمی راهی چلسی خواهد شد و باشگاه پورتو را ترک خواهد کرد.

مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر سال ۱۳۷۱ در بوشهر است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پورتو در لیگ برتر فوتبال پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. همانطور که می‌دانید، طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شد و در فصل ۹۶–۱۳۹۵ نیز بعنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران شناخته شد.

طارمی راهی چلسی خواهد شد

طارمی راهی چلسی خواهد شد
مهدی طارمی ستاره راهی چلسی خواهد شد

سایت «ترانفسر مارکت» که به پیش بینی ارزش بازیکنان و شایعات نقل و انتقالات می پردازد، درصد انتقال ستاره ایرانی به باشگاه لندنی را اعلام کرده است که طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت مهدی طارمی ستاره راهی چلسی خواهد شد .

البته باید این نکته را مدنظر قرار داد که چلسی تنها مشتری لیگ برتری ستاره تیم ملی ایران نیست بلکه آرسنال هم مشتری دیگر این بازیکن به شمار می آید و همانطور که گفتیم، طارمی در مسابقات جام جهانی 2022 قطر هم با پیراهن تیم ملی کشورمان خوش درخشید. ستاره ایرانی در جام جهانی مقابل انگلیس دبل کرد و به اولین بازیکن ایرانی تاریخ شد که در این مسابقات دبل می کند.

طارمی راهی چلسی خواهد شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *