حرف های جالب اینیستا در مورد همکاری با ژاوی [+جزئیات]

وقتی از آندرس اینیستا برای همکاری در تیم بارسلونا سوال شد، حرف های جالب اینیستا در مورد همکاری با ژاوی را شاهد بودیم که بهتر است بدانید.

آندرس اینیستا، هافبک تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن، به مناسبت فرا رسیدن کریسمس مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه مارکای اسپانیا انجام داد و در آن به سؤالی درباره احتمال ملحق شدن اینیستا به  ژاوی هرناندز در کادر فنی بارسلونا پاسخ داد.

حرف های جالب اینیستا در مورد همکاری با ژاوی

حرف های جالب اینیستا در مورد همکاری با ژاوی
ملحق شدن اینیستا به  ژاوی هرناندز

درباره احتمال همکاری‌اش با ژاوی برای رهبری بارسلونا گفت: این کار بسیار سختی است. مردم درباره چنین سناریویی رویاپردازی می‌کنند، چون من و ژاوی را در دوران فوتبال‌مان کنار هم دیده‌اند و می دانند هنوز ارتباط خوب و دوستانه‌ای با هم داریم. حضور من و ژاوی روی نیمکت بارسا اتفاق جالبی خواهد بود اما واقعیت این است که تحقق آن بسیار سخت و بعید است.

ژاوی الان سرمربی تیم است و من هنوز دارم فوتبال بازی می‌کنم و هنوز هیچ شناختی درباره کار به عنوان مربی ندارم. ملحق شدن من و ژاوی به یکدیگر برای مربیگری شرایطی سخت ایجاد می‌کند. مهمترین چیز این است که او کارش را انجام دهد و اینکه بارسلونا به همان جایی برگردد که ما می‌خواهیم و همه با هم از وضعیت تیم راضی باشیم.

حرف های جالب اینیستا در مورد همکاری با ژاوی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *