شوخی امیلیانو مارتینز به امباپه کار دستش داد ! [+عکس]

پس از اینکه تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، امیلیانو مارتینز به یکی از حواشی تبدیل شد که بلاخره شوخی امیلیانو مارتینز به امباپه کار دستش داد .

پس قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، امیلیانو مارتینز پس از مسی، به سوژه‌ی اول خبرنگاران تبدیل شد. مارتینز پس از اینکه دتسکش طلا را برد، عکس عجیبی را برای خود شکار کرد که سوژه‌ی بسیاری از خبرنگاران شد و حالا با عکس جدیدی از تمسخر امباپه توسط امیلیانو مارتینز که در جشن خیابانی آنها در بوئنس آیرس گرفته شده، او دچار دردسر بزرگی شده است.

پس از اینکه این عکس توسط عکاسان شکار شد، تاوان مسخره کردن امباپه توسط مارتینز نیز نخواستن استون ویلا و استقبال نکردن مربی آنها از حاشیه‌های او می‌باشد. اونای امری، مربی کنونی استون ویلا، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پس از تعطیلات، با او صحبت‌هایی خواهد داشت. هنوز معلوم نیست که استون ویلا به فکر فروش او در ژانویه می‌باشد یا خیر، اما برخی رسانه‌ها اعلام کردند که امری دیگر او را نمی‌خواهد.

الفاظ رکیک و توهین امیلیانو مارتینز به هلندی ها

شوخی امیلیانو مارتینز به امباپه کار دستش داد

در ادامه تصاویری از تمسخر امباپه توسط امیلیانو مارتینز را مشاهده خواهید کرد:

شوخی امیلیانو مارتینز به امباپه کار دستش داد
تاوان مسخره کردن امباپه توسط مارتینز

تمسخر امباپه توسط امیلیانو مارتینز

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *