آیا پرسپولیس از لوکادیا جریمه خواهد گرفت ؟ [+جزئیات]

پس از اینکه لوکادیا قراردادش را با این تیم فسخ کرد، باید ببینیم که او برمی‌گردد و در غیر این صورت، آیا پرسپولیس از لوکادیا جریمه خواهد گرفت ؟

جدایی یورگن لوکادیا، مهاجم گلزن هلندی از تیم پرسپولیس تهران، شوک بزرگی به هواداران و مدیران این باشگاه وارد کرد و ناراحتی شدید آنها را در پی داشت. یورگن لوکادیا، در حساس‌ترین مقطع فصل و به دلایل عجیبی، تیم پرسپولیس را رها کرد و راهی کشورش شد و حالا باشگاه پرسپولیس، به دنبال جریمه لوکادیا برای پرسپولیس می‌باشد.

دلایل عجیب لوکادیا درباره فسخ قراردادش با پرسپولیس

استوری جنجالی همسر لوکادیا

آیا پرسپولیس از لوکادیا جریمه خواهد گرفت ؟

آیا پرسپولیس از لوکادیا جریمه خواهد گرفت
جریمه لوکادیا برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد تا از فیفا برای این بازیکن شکایت کند و انتقام پرسپولیسی برای غرامت لوکادیا را با پرداخت مبلغ هنگفتی، دریافت کند. باشگاه پرسپولیس معتقد است لوکادیا اجازه فسخ یک طرفه قراردادش را نداشته و عملی غیرقانونی انجام داده است.

نکته‌ی ابتدایی درباره‌ی باشگاه پرسپولیس این است که این تیم، هنوز شکایت رسمی خود در کمیته حل اختلاف فیفا را ثبت نکرده است، اما تیم حقوقی سرخپوشان در حال گردآوری مستندات برای ثبت شکایت در این دادگاه است.

انتقام پرسپولیسی برای غرامت لوکادیا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *