محمد کاشانی تهیه‌کننده زیر آسمان شهر درگذشت! [+جزئیات]

درگذشت محمد کاشانی تهیه کننده ؛ تهیه کننده سریال “باغچه مینو” و برنامه ” آقای گزارشگر” امروز در سن ۵۹ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

حامد خانی تهیه‌کننده برنامه “خودمونی” از درگذشت تهیه‌کننده سریال “باغچه مینو” و برنامه “آقای گزارشگر” خبر داد و اظهار داشت: مرحوم کاشانی امروز براثر بیماری دار فانی را وداع گفت و پیکرش در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود. در ادامه با خبر درگذشت محمد کاشانی همراه ما بمانید.

درگذشت محمد کاشانی تهیه کننده

  • محمد کاشانی درگذشت

به گزارش منابع خبری:

خانی درباره زمان تشییع پیکر مرحوم کاشانی گفت: هنوز زمان دقیق مراسم تشییع پیگیر مرحوم کاشانی تعیین نشده است.

مرحوم کاشانی تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «باغچه مینو»، سریال تلویزیونی «خانه اجاره‌ای» و برنامه تلویزیونی «آقای گزارشگر» فعالیت داشته است. مرحوم کاشانی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1382 در سریال باغچه مینو به کارگردانی رضا صفدری به عنوان تهیه‌کننده فعالیت داشته است.

محمد کاشانی تهیه کننده درگذشت

این تهیه کننده در ابتدای دهه ی هفتاد به تلویزیون آمد وبا تولید برنامه خالق و جذاب “شبهای تابستان” بدعتی نو در تولید برنامه های جنگ شبانه گذاشت. با شناخت خوبی که از مخاطب و رسانه داشت، تولید برنامه های طنز شبانه را با موفقیت در برنامه”۷۷”آغاز کرد و همین امر باعث شد، تا بعدها از او به عنوان آغاز گر برنامه های طنز شبانه یاد کنند. پس از آن بسیاری از بازیگران و برنامه سازان مشهور تلویزیون با مجموعه های با ارزشی که او تهیه و تولید کرد، موفق و نامی شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *