تصمیم جالب قطر ؛ اتاق مسی تبدیل به «موزه» می‌شود! [+جزئیات]

اتاق مسی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ ؛ دانشگاه قطر اعلام کرد، اتاقی که لیونل مسی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ در آن اقامت داشت، به یک مینی‌موزه تبدیل خواهد شد.

قطری‌ها تصمیم دارند اتاق لیونل مسی را به موزه تبدیل کنند. در ادامه مطلب با خبر موزه اتاق مسی همراه ما بمانید.

اتاق مسی در جام‌جهانی ۲۰۲۲

  • اتاق مسی موزه می‌شود

به گزارش منابع خبری:

طری‌ها معتقدند دانشگاه قطر در تمام مدت اقامت تیم آرژانتین در دوحه، به یک بهشت تبدیل شده بود. چرا که ستارگان و قهرمانان جام جهانی ۲۰۲۲ در این دانشگاه مستقر بودند.

دانشگاه قطر که در یکی از خوابگاه‌های خود میزبان تیم ملی آرژانتین برای اقامت در طول جام جهانی بود، اعلام کرد اتاق لیونل مسی در این اقامتگاه را تبدیل به موزه‌ای کوچک خواهد کرد. دانشگاه قطر در سایت خود مجموعه‌ای از عکس‌های اتاق‌های محل اقامت تیم ملی آرژانتین را منتشر کرد و در آخرین پست خود اعلام کرد که اتاق B 201 که مورد استفاده کاپیتان آرژانتین(مسی) بود، به موزه تبدیل می‌شود.

اتاق مسی در جام جهانی قطر

گفته می‌شود بسیاری از همین حالا مشتاق هستند تا ببینند که مسی در زمان استراحتش وقتی مشغول بازی یا تمرین نبود، کجا و چطور وقتش را سپری می‌کرد.  به نظر می‌رسد که مقامات دولت قطر حتی پس از پایان جام جهانی 2022 قطر نیز قصد دارند از این رقابت‌ها و حق میزبانی‌شان استفاده کنند و درآمد قابل توجهی را به دست آورند و این نیز بخشی از برنامه آنها در راستای استراتژی جذب گردشگر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *