خاص‌ترین مدل بوگاتی جهان حراج شد! [+جزئیات]

حراج ماشین بوگاتی ؛ ماه آینده یکی از مدل‌های ویژه شیرون را حراج می‌شود اما موسسه حراج سادوبیز که قرار است ماشین را بفروشد تخمینی از قیمت نداده است.

بوگاتی ماه آینده یکی از مدل‌های ویژه شیرون را حراج می‌کند که تنها یک دستگاه از آن ساخته شده است. در ادامه مطلب با خبر حراج بوگاتی شیرون همراه ما بمانید.

حراج ماشین بوگاتی

  • خاص ترین مدل بوگاتی

به گزارش منابع خبری:

بوگاتی ماه آینده یکی از مدل‌های ویژه شیرون را حراج می‌کند که تنها یک دستگاه از آن ساخته شده است. این ماشین نامش شیرون پروفیله است و قرار بود در تعدادی محدود تولید شود، اما بوگاتی از ساخت آن منصرف شد.

طراحی و ساخت پروفیله در سال ۲۰۲۰ آغاز شد. پس از معرفی مدل اسپرت‌تر شیرون به نام “پور اسپورت”، یکی از مشتریان بوگاتی ایده ساخت مدلی را مطرح کرد که علاوه بر چابکی پور اسپرت، برای مسیرهای طولانی سواری‌اش راحت باشد.

بوگاتی شیرون پروفیله

بوگاتی همه ۵۰۰ دستگاه شیرونی را که قرار بود بسازد پیش‌فروش کرده بود و دیگر جایی برای یک محصول جدید نبود. به همین دلیل کارخانه پروژه را متوقف کرد، اما مدیر بوگاتی می‌گوید ماشین آنقدر خوب از آب درآمده بود که شرکت تصمیم گرفت ساخت تنها دستگاه پروفیله را تمام کند.

ظاهر خودرو نسبت به مدل‌های شیرون کمی تغییر کرده است. پشت خودرو یک بال ثابت قرار دارد که به بزرگی بال عقب پور اسپرت نیست، اما همان کارایی را دارد. سپر جلوی خودرو هم کمی تغییر کرده است. برای خودرو رنگی ویژه ساخته شده و چرخ‌هایی اختصاصی برایش طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *