تاریخسازی لوکا دانچیچ در تاریخ مسابقات NBA [+جزئیات]

در شب گذشته که تیم‌های دالاس و نیکس با یکدیگر بازی کردند، تاریخسازی لوکا دانچیچ در تاریخ مسابقات NBA رخ داد او به بزرگترین بازیکنان تاریخ بسکتبال تبدیل شد.

صبح روز گذشته، در جریان بازی‌های لیگ بسکتبال NBA تیم‌های دالاس و نیکس در حالی رو در روی همدیگر قرار گرفتند که هر دو تیم در جدول شرایط تقریباً یکسانی دارند و دالاس با بازیگشتی فوق‌العاده در کوارتر چهارم، موفق شد با نتیجه‌ی نزدیک ۱۲۶ – ۱۲۱ تیم نیویورک نیکس را در وقت اضافه شکست دهد که فوق ستاره اسلوونیایی این تیم، لوکا دانچیچ دست به تاریخسازی زد .

تاریخسازی لوکا دانچیچ در تاریخ مسابقات NBA

تاریخسازی لوکا دانچیچ در تاریخ مسابقات NBA
رکورد شکنی لوکا دانچیچ در NBA

لوکا دانچیچ علاوه بر عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خودش به نمایش گذاشت، با ثبت 60 امتیاز 21 ریباند و 10 اسیست، به اولین بازیکنی تبدیل شد که به این آمار دست پیدا می‌کند.

رکورد شکنی لوکا دانچیچ در NBA در صورتی قرار گرفت که تیم آن‌ها 8 امتیاز از نیکس عقب بود و در کوارتر چهارم، وقت را برگرداند و در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این فصل، دومین پیروزی دالاس در برابر نیویورک را رقم زد.

لوکا دانچیچ دست به تاریخسازی زد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *