بیانیات جنجالی شاهرخ بیانی در رابطه با علی پروین [+جزئیات]

به تازگی، بیانیات جنجالی شاهرخ بیانی در رابطه با علی پروین در مصاحبه‌ای انجام داده و علیه علی پروین و پرسپولیسی‌ها اظهاراتی جالبی انجام داده است.

اخیراً اظهارات شاهرخ بیانی درباره پرسپولیسی شدنش جنجال زیادی در رسانه‌های ورزشی ایرانی به‌پا کرده است و بیانیات باعث دلخوری علی پروین از شاهرخ بیانی شده که حواشی این دو پیشکسوت را زیاد کرده است.

بیانیات جنجالی شاهرخ بیانی در رابطه با علی پروین

بیانیات جنجالی شاهرخ بیانی در رابطه با علی پروین
دلخوری علی پروین از شاهرخ بیانی

شاهرخ بیانی، پس از سال‌ها در خصوص پرسپولیسی شدن اظهار نظرات جنجالی را به گفته‌ی خودش بیان کرده است. او در بینیاتی گفت:

پیغامی از علی پروین به دستم رسید. آنها من را به بیابانی بردند و دور زمینی خط کشیدند و رویش با گچ نوشتند زمین شاهرخ بیانی و من ساده‌دل باور کردم که آن زمین متعلق به من است. سیاه شدم و به پرسپولیس رفتم.

بیانی پس از یک سال حضور در پرسپولیس، به تیم العربی قطر رفت و پس از آن، هواداران خواهان حضور او در استقلال بودند که دوباره به پرسپولیس رفت. او در این باره نیز گفت:

در آن سال، وقتی از قطر برگشتم اصلاً قرار نبود به پرسپولیس بروم. محمدحسن انصاری‌فرد و برادرش آن زمان در سازمان تربیت بدنی بودند و به مغازه من آمدند و گفتنند علی پروین را کنار گذاشتیم و احتیاج داریم که به عنوان یار کمکی به پرسپولیس بروی و برای این تیم در آسیا بازی کنی. من گفتم که دیگر برای پرسپولیس بازی نمی‌کنم و فردای آن روز از حراست سازمان تربیت بدنی، فدراسیون فوتبال و حتی رییس سازمان تربیت بدنی پیغام دادند که این بازی ملی است و شما باید برای پرسپولیس بازی کنی.

حالا یکی از افراد نزدیک به آقای پروین گفتند که:

اولاً علی آقا مدتی است سکوت اختیار کرده و اصلا دوست ندارد مصاحبه کند. و ثانیاً پروین از گذشته‌های دور تا امروز عادت ندارد جواب شاگردانش را بدهد و هرگز علیه هیچ یک از بازیکنان قدیمی خودش مصاحبه نکرده است.

اظهارات شاهرخ بیانی درباره پرسپولیسی شدنش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *