علیرضا فغانی داور رسمی استرالیا شد [+جزئیات]

با اعلام فیفا، پس از اینکه علیرضا فغانی در سال 2018 و 2022 به عنوان داور ایرانی در مسابقات جام جهانی حاضر بود، از این پس علیرضا فغانی داور رسمی استرالیا شد .

علیرضا فغانی داور رسمی استرالیا شد

پس از مسابقات جام جهانی 2022 که علیرضا فغانی به عنوان داور ایرانی در مسابقات مختلف حاضر شد، حالا او پس از اینکه به استرالیا مهاجرت کرد و در حال حاضر سیتیزن آنجا می‌باشد، فغانی داور استرالیایی شد .

بیشتر بخوانید:

دستمزد داوران جام جهانی 2022

امکان حضور علیرضا فغانی در جام جهانی 2026

فغانی داور استرالیایی شد

  • مهاجرت داور با تجربه‌ی ایرانی
علیرضا فغانی داور رسمی استرالیا شد
داوری فغانی برای فدراسیون استرالیا

داوری فغانی برای فدراسیون استرالیا یکی از بزرگترین شوک‌های دنیای ورزشی در این چند روز اخیر بود که به شکلی عجیب برای این داور رخ داد. در شرایطی که تصور می‌شد فغانی برای بازگشت به لیست الیت داوران باید تا پاییز سال 1402 صبر کند، اما حالا با اعلام سایت فیفا به نظر می‌رسد او داور رسمی فدراسیون استرالیا می‌باشد.

بیوگرافی علیرضا فغانی

علیرضا فغانی داور رسمی استرالیا شد
بیوگرافی علیرضا فغانی

علیرضا فغانی متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۵۷ در جابوز در غرب استان خراسان رضوی داور بین‌المللی فوتبال استرالیا است که در لیگ برتر خلیج فارس داوری می‌کرد. او مسابقات مهمی از جمله دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۵، دیدار فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو، دیدار نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ و دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ قضاوت کرده.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *