تصادف مرگبار در بلوار امامیه مشهد باعث فوت ۲ دانش‌آموز شد! [+جزئیات]

تصادف در بلوار امامیه مشهد ؛ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت دو دانش‌آموز در تصادف امروز بولوار امامیه مشهد خبر داد.

پس از اعلام خبر فوت دو برادر دانش‌آموز در سانحه رانندگی ظهر امروز در بلوار امامیه مشهد، خوشبختانه یکی از دانش‌آموزان در بیمارستان احیا شده است. در ادامه مطلب با خبر تصادف سمند با دانش آموزان مشهد همراه ما بمانید.

تصادف در بلوار امامیه مشهد

  • تصادف بلوار امامیه مشهد

سرهنگ علیرضا رحیمی در گفت‌وگویی اظهار کرد:

ساعت ۱۲.۳۰ امروز در امامیه ۵۵، یک خودروی سواری سمند با دو دانش‌آموز که عبور عرضی داشتند، تصادف کرد و بعد از انحراف به لاین مخالف، با پراید پارک شده برخورد کرد. یکی از دانش‌آموزان در محل فوت و دیگری در بیمارستان احیا شد.

این در حالی است که رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مشهد، ظهر امروز از فوت هر دو دانش‌آموز مذکور خبر داده بود و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز این موضوع را تایید کرده بود. اورژانس مشهد نیز مدعی شده بود در زمان حضور تکنیسین‌های این مرکز هر دو دانش‌آموز علائم حیاتی نداشته‌اند.

برادر بزرگتر سانحه دیده در حالی که علائم حیاتی نداشته است به بیمارستان منتقل می‌شود که با اقدامات اولیه پزشکان خوشبختانه علائم حیاتی این دانش‌آموز باز می‌گردد و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و هم اکنون نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

حادثه در بلوار امامیه مشهد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *