با اجاره کارت ملی، ۱۰۰میلیون تومان بگیر!! [+جزئیات]

اجاره کارت ملی برای خرید خودرو ؛ قوانین سخت‌گیرانه خرید خودرو در بورس کالا باعث شده است تا دلالان مجدداً به‌سمت اجاره کارت ملی کشیده شوند.

الزام به داشتن کارت ملی و صاحب خودرو نبودن طی ۴ سال اخیر از یک سو و وجود کسانی که شرایط خرید خودرو را دارند اما پول آن را ندارند، می‌تواند بساط کارت‌ ملی‌های اجاره‌ای را دوباره پهن کند. در ادامه مطلب با خبر اجاره کارت ملی برای بورس کالا همراه ما بمانید.

اجاره کارت ملی برای خرید خودرو

  • اجاره کارت ملی بورس کالا

به گزارش منابع خبری:

اجاره کارت ملی برای خرید خودرو عواقب حقوقی متعددی برای خریدار به‌همراه دارد. بااین‌وجود، افراد بسیاری در جامعه هستند که تاکنون خودرویی به نام آن‌ها ثبت نشده است و در‌حقیقت توان و قدرت مالی کافی جهت خرید خودرو را ندارند.

این افراد، اهداف اصلی دلالان و افراد سودجو به‌حساب می‌آیند و برخی از آن‌ها حاضر می‌شوند دراِزای دریافت پولی که شاید گره‌گشای یکی از مشکلات آن‌ها باشد، کارت ملی خود را به افراد سودجو کرایه دهند.

بورس کالا اجاره کارت ملی

این اتفاق در بازار ارز نیز رخ می‌دهد. از آنجا که هر فرد بالای 18 سال تنها مجاز به خرید 2000 دلار در سال است، بسیاری از دلالان از کارت ملی اجاره‌ای برای خرید دلار دولتی استفاده می‌کنند. هر کارت ملی در بازار ارز حدود 300 الی 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. بااین‌حال، معامله خودرو به‌طور میانگین حدود 50 میلیون تومان سود را عاید خریدار می‌کند. بنابراین مبلغ اجاره کارت ملی برای خرید خودرو بیش از بازار ارز است.

بیشتر بخوانید:


9 thoughts on “با اجاره کارت ملی، ۱۰۰میلیون تومان بگیر!! [+جزئیات]

  1. سلام من سرطان دارم و بدجور نیاز به پول کارت ملی میفروشم تورو خدا سرکاری نباشه ثباب داره دوتا بچه کوچیک دارم که مادر ندارن. تو ملت ما میگن فلانی خیر هستش ولی ماچشممان به این آدمهای خیر نیفتادن که کمک کنن.. پس بنده حاضربه فروش کارت ملی هستم..یاعلی..
    ( 09368041327 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *