سرویس «رادار گیم» برای افزایش سرعت بازی‌ها آغاز به کار کرد! [+جزئیات]

برای افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت خود بازی ها و کاهش پینگ سامانه ای به نام سامانه رادار گیم راه اندازی شده است.

عیسی زارع پور پس از جلسه هیات دولت: برای افزایش سرعت دانلود بازی ها، افزایش سرعت خود بازی‌ها و کاهش پینگ سامانه‌ای به نام سامانه رادار گیم راه اندازی شده است. در ادامه با خبر سرویس رادار گیم همراه ما بمانید.

سامانه رادار گیم

  • کاهش پینگ بازی‌های آنلاین

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

ریاست محترم جمهور در ایام انتخابات وعده‌ای برای کاهش پینگ بازی‌ها و افزایش سرعت بازی‌ها دادند و سه هفته پیش اعلام کردم سرویسی در این زمینه در حال راه اندازی است که از روز گذشته این خدمت جدید برای گیمرها فعال شده است.

سامانه رادار گیم

ظاهراً رادار گیم فایل‌های مربوط به برخی از بازی‌ها را از‌طریق سرورهای داخل کشور در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با سرعت بیشتر و هزینه‌ی کمتر بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. رادار گیم می‌گوید:

یکی از مشکلاتی که گیمرهای کشورمان همواره با آن روبه‌رو بودند، مشکل سرعت کُند دانلود بازی‌ها و آپدیت آن‌ها به‌همراه پینگ یا زمان تأخیر زیاد بازی آنلاین بود که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمرها در ایران می‌شد.

راهکار وزارت ارتباطات برای گیمرها

کاربران در رادار گیم می‌توانند درخواست اضافه‌شدن بازی جدید را ارسال کنند. اینکه فرایند اضافه‌شدن بازی برای کاهش پینگ یا قرار‌گرفتن فایل‌های مربوط به آن در CDNهای داخل کشور چگونه انجام خواهد شد، هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *