فوری: جنسیس پلتفرم وام‌دهی کریپتو اعلام ورشکستگی کرد! [+جزئیات]

اعلام ورشکستگی جنسیس  ؛ شرکتی به نام جنسیس (Genesis) که به کسب‌وکارهای دیگر وام و تجارت کریپتو ارائه می‌کند، اعلام ورشکستگی کرده است.

پلتفرم وام‌دهی جنسیس، به عنوان یکی از اولین ورشکستگان سال 2023 بازار ارز دیجیتال، به صورت رسمی فرم ورشکستگی فصل 11 را به دادگاه نیویورک تسلیم کرده است. در ادامه با خبر ورشکستگی شرکت جنسیس کریپتو همراه ما بمانید.

اعلام ورشکستگی جنسیس

  • اعلام ورشکستگی شرکت جنسیس

به گزارش منابع خبری:

پس از صرافی FTX، حالا شرکت دیگری به نام جنسیس (Genesis) که به کسب‌وکارهای دیگر وام و تجارت کریپتو ارائه می‌کند، اعلام ورشکستگی کرده است.

جنسیس‌ که یکی از بهترین وام‌دهندگان FTX هم محسوب می‌شود، قبلاً برداشت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده بود و 30 درصد از کارمندان خود را در اوایل این ماه اخراج کرد. در روز‌های اخیر، خبر‌های غیررسمی درباره احتمال اعلام این ورشکستگی مطرح شده بود و امروز به صورت رسمی این شایعات به تحقق پیوست.

اعلام ورشکستگی جنسیس

جنسیس پیش‌تر در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ و بعد از ورشکستگی صرافی FTX، به طور ناگهانی امکان برداشت را از پلتفرم خود متوقف کرد و اعلام کرد که به طور موقت بازخرید و ارائه‌ی وام‌های جدید را به حالت تعلیق در خواهد آورد. دلیل تصمیم آن زمان این شرکت وام‌دهی، آشفتگی بازار به دلیل ورشکستگی صرافی FTX بود. بلومبرگ در گزارش روز گذشته خود اظهار کرد که جنسیس گلوبال کپیتال در حال مذاکره محرمانه با شرکت های اعتبار دهنده است. جنسیس هشدار داده بود که اگر نتواند سرمایه خود را افزایش دهد، ورشکسته می شود.

شرکت جنسیس ورشکستگی

شایان‌ذکر است پلتفرم وام‌دهی مذکور درحال‌حاضر بیش‌از ۱۵۰ میلیون‌ دلار پول نقد برای تأمین مالی عملیات و بازسازی خود دراختیار دارد. همان‌طور که ورشکستگی FTX، تأثیر منفی چشمگیری بر بازار رمزارزها داشت، اکنون با اعلام ورشکستگی جنسیس، احتمال دارد یک‌بار دیگر شاهد سقوط بازار کریپتو باشیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *