فوری: سم بنکمن فرید مدیرعامل صرافی FTX به دنبال فرار به دبی است! [+عکس]

سم بنکمن فرید دبی ؛ مدیرعامل صرافی FTX  و دو تن از بنیان گذاران سابق FTX در حال حاضر تحت نظارت مقامات باهامایی هستند. در ادامه همراه ما بمانید.

سم بنکمن فرید دبی

بنابر اطلاعات بدست رسیده، سم بنکمن فرید، مدیرعامل صرافی FTX، گری وانگ، هم‌بنیانگذار صرافی و نیشاد سینگ، مدیر بخش مهندسی این شرکت در باهاماس و تحت نظارت پلیس محلی هستند.

بیشتر بخوانید:

پایان تلخ امپراتوری ؛ صرافی FTX رسما ورشکسته شد! [+عکس]

سم بنکمن فرید دبی

مدیرعامل سابق FTX، سم بنکمن-فرید و یکی از بنیان گذاران بنام گری وانگ و مدیر مهندسی آن یعنی نیشاد سینگ در باهاما بوده و توسط مقامات محلی “تحت نظارت” هستند.

سم بنکمن فرید دبی
فرار مدیرعامل صرافی ftx

فرار مدیرعامل صرافی ftx

به گزارش منابع خبری:

یک منبع آگاه گفت که سه مدیر سابق FTX و همچنین کارولین الیسون، مدیرعامل آلامدا ریسرچ، به دنبال راه هایی برای فرار به دبی هستند که هیچ قرارداد استردادی در سطح بین المللی ندارد.

در حال حاضر سه نفر از آنها، سم، گری و نیشاد در باهاما تحت نظارت هستند. این بدان معناست که فرار برای آنها سخت خواهد بود. این منبع اشاره داشت که مدیرعامل آلامدا در حال حاضر در هنگ کنگ است و بدین ترتیب رسیدن به دوبی برای وی آسان‌تر از دیگران خواهد بود.

در ادامه میتوانید عکس سم بنکمن فرید را مشاهده کنید:

سم بنکمن فرید دبی
سم بنکمن فرید فرار کرد

شایعات مربوط به دستگیری بنکمن فرید در فرودگاه باهاماس از روز 10 نوامبر ایجاد شد و مدارکی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد جت شخصی وی به مدت 40 دقیقه در حالی که از ناسائو به سمت میامی در حرکت بود متوقف شده بود.

روز گذشته، شایعاتی ایجاد شد که سم بنکمن فرید صبح زود بخ بوینس آیرس رسیده است. با این وجود وی در پیامی به خبرگزاری رویترز شایعات رفتن به آرژانتین را رد کرد و مدعی شد که هنوز در باهاماس اسکان دارد.


اخبار بیشتر:

سم بنکمن فرید فرار کرد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *