پایان تلخ امپراتوری ؛ صرافی FTX رسما ورشکسته شد! [+عکس]

ورشکستگی صرافی FTX ؛ این صرافی پس از اینکه نتوانست با سیل برداشت های مشتریانش روبرو شود، درخواست حمایت از ورشکستگی را در ایالات متحده ارائه کرده است.

ورشکستگی صرافی FTX

این اقدام نشان دهنده سقوط خیره کننده امپراتوری رمزنگاری Sam Bankman-Fried است که تنها چند ماه پیش 32 میلیارد دلار ارزش گزاری شده بود.

بیشتر بخوانید:

شبکه گالا هک شد ؛ سقوط 30درصدی قیمت توکن گالا گیمز! [+عکس]

ورشکستگی صرافی FTX

سرانجام، بازی برای Sam Bankman-Fried به پایان رسید زیرا صرافی FTX در روز جمعه، 11 نوامبر، اعلام ورشکستگی کرد. این احتمالاً می‌تواند سریع‌ترین نابودی یک غول رمزنگاری در تاریخ بازارهای کریپتو باشد.

ورشکستگی صرافی FTX
صرافی ftx ورشکستگی

صرافی ftx ورشکستگی

به گزارش منابع خبری:

تشکیل پرونده ورشکستی در دادگاه فدرال در ایالت Delaware  روز جمعه شامل نهاد آمریکایی FTX، گروه تجاری اختصاصی بانکمن-فرید Alameda Research و حدود 130 شرکت وابسته است.

شرکت تجاری الگوریتمی Alameda Research که به نوعی خواهرخوانده صرافی FTX به حساب می‌آید و شرکت تابعه آمریکایی آن FTX.US، و تقریباً ۱۳۰ نهاد وابسته دیگر نیز برای ورشکستگی اقدام خواهند کرد. شرکت‌های Ledger X LLC, FTX Digital Markets Ltd., FTX Australia Pty Ltd. FTX Express Pay Ltd در این فایل اعلام ورشکستگی نیامده‌اند.

در ادامه میتوانید عکس مدیرعامل صرافی ftx را مشاهده کنید:

ورشکستگی صرافی FTX
اعلام ورشکستگی صرافی ftx

سقوط FTX پس از یک گردباد 10 روزه رخ داد که در آن Bankman-Fried ناامیدانه به دنبال میلیاردها دلار برای نجات شرکت خود بود، پس از اینکه مشتریان عجله کردند تا دارایی های خود را به دلیل نگرانی های مربوط به سلامت مالی آن و ارتباط بین صرافی و Alameda، که آن هم توسط Bankman-Fried تاسیس شده بود ، از صرافی خارج کنند.


اخبار بیشتر:

اعلام ورشکستگی صرافی ftx


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *