فوری: ترکیدگی لاستیک هواپیما در پرواز تهران -کیش باعث بسته شدن باند شد! [+جزئیات]

ترکیدن لاستیک هواپیمای کیش ؛ بر اثر ترکیدگی این دو حلقه لاستیک یک فروند هواپیمای در چابهار، باند فرودگاه کیش موقتی بسته شد.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اثر این ترکیدگی دو حلقه لاستیک یک فروند هواپیمای چابهار باند فرودگاه کیش موقتی بسته شد. درادامه مطلب با خبر ترکیدن لاستیک هواپیما در پرواز تهران کیش همراه ما بمانید.

ترکیدن لاستیک هواپیمای کیش

  • لاستیک هواپیمای تهران به کیش

میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ترکیدگی دو لاستیک هواپیما در پرواز از مبدا تهران به کیش، گفت:

هماهنگی برای تامین قطعه ‌و تعمیر هواپیما برای بازگشت به فعالیت پروازی انجام شده است و کارشناسان در حال بررسی رویداد هستند.

در ادامه میتوانید عکس ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران کیش را مشاهده کنید:

ترکیدن لاستیک هواپیمای کیش

در حدود ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه، پرواز شماره  ۸۷۷۸ شرکت هواپیمایی چابهار از تهران به کیش از نوع بوئینگ MD بعد از فرود روی باند فرودگاه کیش دچار ترکیدگی دو لاستیک شده و بر اثر آن باند فرودگاه کیش بسته شد. همزمان یک پرواز دیگر ورودی به کیش، به شیراز هدایت شد و پس از انتقال هواپیما به پارکینگ، دوباره فرودگاه عملیاتی شد.  هم‌اکنون‌ شرکت هواپیمایی، هماهنگی برای تامین قطعه ‌و تعمیر هواپیما برای بازگشت به فعالیت پروازی را انجام داده است و کارشناسان در حال بررسی رویداد هستند.

شرکت هواپیمایی چابهار دارای دو هواپیماست در حالیکه بر اساس آخرین ویرایش شیوه نامه ۳۱۴۰ تاسیس شرکت‌های هواپیمایی، متقاضیان ایجاد شرکت‌های هواپیمایی حمل مسافر باید در هنگام تقاضا، حداقل ۴ هواپیما در اختیار داشته باشند.

ترکیدن لاستیک هواپیمای چابهار

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *