ببینید: تصاویری از استقبال بی شمار کنسرت زانکو [+ویدیو]

دومین فردی که پس از اعتصابات هنرمندان کنسرت گذاشت، زانکو بود که تصاویری از استقبال بی شمار کنسرت زانکو به تازگی منتشر شد و حواشی زیادی نیز داشت.

در شرایطی که در ماه‌های اخیر بسیاری از خواننده‌های ایرانی اعتصاب کرده بودند و کنستری را برگزار نمی‌کردند، زانکو اولین نفری بود که چراغ کنسرت‌های پاپ را در برج میلاد آغاز کرد و با ساتقبال شدیدی نیز روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

رکورد شکنی زانکو در کنسرت برج میلاد

تصاویری از استقبال بی شمار کنسرت زانکو

در ادامه می‌توانید ویدیوی از کنسرت برج میلاد زانکو را ببینید:

کنسرت پُر حاشیه‌ی زانکو که بسیاری نیز آن را ضعیف و مبتذل خوانده بودند، در شب پنجشنبه 6 بهمن ماه با رهبری رضا‌پور رضوی در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که استقبال شدید داشت.

او برای این اجرای خود، به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

بسیار خوشحالم اولین اجرایم با استقبال بسیار خوبی برگزار شد، حتی فراتر از انتظار خودم.

او درباره‌ی تعطیلی این 5 ماه ادامه داد:

درباره تعطیلی کنسرت‌های موسیقی این 5 ماه اخیر هم باید بگویم که از ابتدای این اعتراضات و فضای ملتهب جامعه، کسی مانع برگزاری کنسرت‌های موسیقی و فعالیت موزیسین‌ها نبوده و در این مدت زمان، سه تک آهنگ در فضای مجازی منتشر کردم و در ادامه هم برگزاری کنسرت که بلیت فروشی آن با استقبال بسیار خوبی همراه شد و انگیزه‌ای به‌وجود آورد تا برنامه خودمان را برای روزهای آینده تمدید کنیم.

بیوگرافی زانکو

در ادامه می‌توانید عکس کنسرت زانکو را ببینید:

تصاویری از استقبال بی شمار کنسرت زانکو
عکس کنسرت زانکو

زانکو یا همان Zanco، خواننده‌ی و سلبریتی اهل تهران می‌باشد که به تازگی به محبوبیت زیادی رسیده است. او تاکنون آهنگ‌های زیادی را به بازار موسیقی منتشر کرده است. از همکاری‌های او می‌توان با مسعود جهانی، مهدی آذر، میثم ابراهیمی، اشاره کرد. هم چنین وی با آهنگ مثلا شهرت یافت و نیز خالق آهنگ‌هایی نظیر چقدر جالبه، رد پا، برو سمت علی، چشمات رنگیه می‌باشند.

ویدیوی از کنسرت برج میلاد زانکو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *