فوری: رقابت‌های MMA برای اولین بار در ایران برگزار شد! [+جزئیات]

مسابقات mma در ایران ؛‌ اولین دوره مسابقات MMA در ایران با مجوز رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مسابقات MMA(مبارزه در قفس) روز گذشته برای اولین بار در ایران بصورت رسمی برگزار شد. در ادامه مطلب با خبر برگزاری مسابقه mma در ایران همراه ما بمانید.

مسابقات mma در ایران

  • مسابقات MMA ایران

MMA  یک ورزش رزمی است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، لگد، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند؛ که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی است. این رقابت‌ها روز گذشته(جمعه) در سالن افراسیابی تهران و با حضور ۴۰ ورزشکار در ۱۰ وزن و بدون حضور تماشاگران برگزار شد. امید نوروزی، رییس انجمن MMA در نشست خبری اولین دوره رقابت‌های MMA قهرمانی کشور در ایران ، گفت:

قبل از این فعالیت ورزشکاران ایرانی در خارج از ایران پیگیری می‌شد چرا که نمی‌توانستیم این رشته را در ایران برگزار کنیم و فعالیت‌ها به صورت زیرزمینی پیگیری می‌شد.

برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور این رشته توسط بخش خصوصی و زیر نظر فدراسیون هنر‌های رزمی برگزار می‌شود. مهم‌ترین بحث برای حضور ورزشکاران در این مسابقات ثبت رکورد «شرداک» است که ورزشکاران این رشته توسط این رکورد خود را معرفی می‌کنند. این کار باعث شد بچه‌های ما دیگر مجبور نباشند به خارج از کشور بروند تا مسابقه بدهند و ثبت رکورد کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *