نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر ؛ جشنواره چراغ نفتی نیست

نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر شنیدنی است. جشنواره چراغ نفتی نیست، حرفی که طرفدارانش را برآن داشت تا نظرش را دنبال کنند.

در میان هیاهوهای جشنواره فیلم فجر امسال، این بار نظر مهدی فخیم زاده در رابطه با جشنواره فیلم فجر است که سر و صدا به پا کرده است. جشنواره چراغ نفتی نیست که با فوت خاموش شود.

نظر مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر

جشنواره چراغ نفتی نیست

نظر فخیم زاده درباره جشنواره فجر
نظر فخیم زاده درباره جشنواره فجر

مهدی فخیم زاده که در فیلم‌های پلیسی بسیار خوش درخشیده است و در طول سال‌ها فعالیتش طرفداران زیادی پیدا کرده است، در مقابل سوال خبرنگاری اظهاراتی را بیان کرد.

جواب فخیم زاده به سوال برخی دارند فضاسازی می‌کنند که چراغ جشنواره و سینمای ایران بی‌رونق شود و خیلی از سینماگران خانه نشین شدند و به نوعی جشنواره را تحریم کرده‌اند. نظر شما در این باره چیست؟

جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست که فوتش کنی خاموش شود. جشنواره فیلم فجر سال‌ها است که سابقه دارد و ریشه پیدا کرده، با این چیز‌ها ممکن است درجه‌اش پایین بیاید، اما خاموش نمی‌شود. جشنواره فیلم فجر الان چهل و یکمین سالش است و مطابق عمر انقلاب، ریشه دارد و خاموش نمی‌شود.

مهدی فخیم زاده در جشنواره فیلم فجر

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *