فوری : بیهوش شدن صابر ابر زیر گریم سنگین یک فیلم !!! [+جزئیات]

به تازگی حواشی در مورد بیهوش شدن صابر ابر زیر گریم سنگین یک فیلم پخش شد. گویا این گریم بسیار برای این بازیگر شاخص سخت بوده و موجب خستگی او شده است.

دوماری درباره اینکه آیا این فیلم برگرفته از واقعیت است گفت:

“به نظرم هر قصه‌ای می‌تواند ریشه واقعیت داشته باشد. ما تلاش می‌کنیم هر قصه‌ای که می‌سازیم واقعیتی داشته باشد اما اینکه از واقعیت محض باشد اینچنین نیست.”

پورامیری درباره حضور وحید رهبانی اظهار کرد:

“وحید رهبانی جدی‌ترین گزینه ما برای نقش‌آفرینی بود چون هم وحید را خیلی خوب می‌شناختیم و روحیات هم را درک می‌کردیم و می‌دانستیم به دل یک کار سخت می‌رویم.”

بیشتر بخوانید:

گریم متفاوت و فوق‌العاده صابر ابر همه را شکه کرد !!!

بیهوش شدن صابر ابر زیر گریم سنگین یک فیلم

  • سختی گریم صابر ابر برای یکی فیلم
بیهوش شدن صابر ابر زیر گریم سنگین یک فیلم
سختی گریم صابر ابر برای یکی فیلم

دوماری درباره صابر ابر گفت:

“در انتخاب بازیگر توانایی و متفاوت بودن او مهم است چون اگر غیر از این باشد شما تبدیل به یک فیلم‌ساز تجاری محض می‌شوید. درباره صابر ابر هم باید بگویم مطمئن بودیم تنها کسی که می‌تواند این نقش را بازی کند اوست ما می‌خواستیم این نقش در ذهن مخاطب ماندگار بشود و در عین حال شبیه هیچ کاراکتری نشود از این رو خواستیم گریمی را طراحی کنیم که کسی او نشناسند به نظرم هیچ کسی مثل صابر نمی‌توانست این نقش را بازی کند برایمان مهم بود که هیچ سابقه ذهنی از این شخصیت وجود نداشته باشد و مخاطب اولین برخورد را به او داشته باشد ضمن اینکه در طراحی این گریم هیچ نگاهی هم به جوکر نداشتیم. هیچ پلانی هم از صابر ابر حذف نشده این را هم باید بگویم او به دلیل این گریم سنگین یک بار بیهوش شد.”

سختی گریم صابر ابر برای یکی فیلم

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *