هواشناسی استان تهران ؛ تهرانی ها منتظر برف باشند! [+جزئیات]

هواشناسی تهران بارش برف ؛‌ اداره کل هواشناسی استان تهران، درباره وضعیت جوی این استان در روز یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و بارش باران و برف در تهران از اواخر وقت دوشنبه (۱۷ بهمن) پیش‌بینی می‌شود. در ادامه مطلب با خبر وضعیت هوای تهران فردا همراه ما بمانید.

هواشناسی تهران بارش برف

  • هواشناسی استان تهران 17 بهمن

به گزارش منابع خبری:

با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه تا سه شنبه و در ارتفاعات چهارشنبه، افزایش ابرناکی و بارش برف و باران در سطح استان و طی روز چهارشنبه در بخش‌های جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

از امروز تا سه شنبه روند افزایش نسبی دما و روز چهارشنبه کاهش دما مورد نظر است. با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه (۱۷ بهمن) تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش برف و باران در سطح استان در نیمه‌شمالی بارش برف در ارتفاعات، برف و کولاک برف گاهی همراه با مه پیش‌بینی می‌شود. براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان شهر تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری در بعد از ظهر وزش باد ملایم و دمای هوا بین ۹ تا ۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۱۷ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۸ بهمن ) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و در شب وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت هوای تهران فردا 17 بهمن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *