بخشیدن حقوق چند روزه نمایندگان مجلس به زلزله زدگان خوی ؛ اعلام آمادگی برای کمک به ترکیه و سوریه

چند روزی است از زلزله خوی می‌گذرد و بخشیدن حقوق چند روزه نمایندگان مجلس به زلزله زدگان خوی تصمیمی جدید برای جبران خسارت ناشی از این زلزله است.

نمایندگان مجلس برای جبران خسارات ناشی از زلزله خوی، حقوق چند روز خود را برای کمک به زلزله زدگان، اختصاص دادند و در قالب بیانیه‌ای جان‌باختن جمعی از شهروندان سوریه و ترکیه به دنبال زلزله اخیر در این کشورها را تسلیت گفته و آمادگی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان این کشورها اعلام کردند.

بخشیدن حقوق چند روزه نمایندگان مجلس به زلزله زدگان خوی

اعلام آمادگی برای کمک به ترکیه و سوریه

بخشیدن حقوق نمایندگان به زلزله زدگان خوی
بخشیدن حقوق نمایندگان به زلزله زدگان خوی

نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای جان‌باختن جمعی از شهروندان سوریه و ترکیه به دنبال زلزله اخیر در این کشورها را تسلیت گفتند. حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان زلزله ترکیه و سوریه برای کمک به زلزله زدگان این دو کشور، اعلام آمادگی کرد او اظهار داشت:‌ این بیانیه هم اکنون در صحن مجلس در حال جمع‌آوری امضاء است.

در ادامه علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: طی چند روز گذشته زلزله‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند. نمایندگان مجلس بخشی از حقوق خود را برای کمک به زلزله‌زدگان خوی اختصاص دادند.

کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *