نحوه جدید ارائه بلیط مترو ؛ با تلفن همراهتان از گیت خارج شوید

بلیط‌های مترو تغییر جدیدی پیدا کرده و شهروندان می‌توانند با تلفن همراهشان از گیت‌ها عبور کنند این نحوه جدید ارائه بلیط مترو است که در تصمیم کار قرار گرفت.

ارائه هوشمند بلیط‌های مترو دستور کار جدید مسئولان است. سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از نحوه جدید ارائه بلیط مترو خبر داد.

نحوه جدید ارائه بلیط مترو

با تلفن همراهتان از گیت خارج شوید

نحوه شارژ بلیط مترو
نحوه شارژ بلیط مترو

هادی زند با اشاره به اهمیت مدیریت زمان بیان کرد: شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند پیش از مراجعه به ایستگاه‌های مترو، برای تهیه بلیط و یا شارژ کارت‌های اعتباری خود، از خدمات آنلاین استفاده کنند.

امکان دریافت خدمات مرتبط با بلیط مترو در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های گوشی همراه از جمله سایت و اپلیکیشن “تهران من” وجود دارد و مسافران محترم می‌توانند بدون اتلاف وقت، سفر خود را با مترو آغاز کنند.

استفاده از این خدمات آنلاین به‌جای استفاده از دستگاه‌های داخل ایستگاه‌های مترو و یا مراجعه به باجه‌های فروش بلیط می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در زمان و همچنین آسایش بیشتر مسافران شود.

او در ادامه اعلام کرد: شهروندان می‌توانند با خرید بلیط تک‌سفره از این طریق، بارکد بلیط را روی گوشی همراه خود دریافت و هنگام تردد صفحه‌نمایش گوشی را روی گیت گذاشته و عبور کنند.

همچنین از طریق این اپلیکیشن‌ها می‌توانند از مقدار مبلغ کارت بلیط اعتباری خود نیز مطلع شوند و در صورت لزوم موجودی کارت را افزایش دهند.

بلیط جدید مترو

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *