زمان و ساعت پخش سریال کتونی زرنگی از شبکه سه سیما + [خلاصه داستان]

زمان و ساعت پخش سریال کتونی زرنگی که از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید، مشخص شد. این سریال با بازی هدایت هاشمی در ژانر کمدی ساخته شده است.

سریال کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه از شبکه سوم سیما در حال پخش است و بازیگران سرشناسی در آن به ایفای نقش پرداخته اند و مرحوم علی سلیمانی در آن بازی کرده است. در ادامه مطلب با خبر زمان پخش سریال کتونی زرنگی همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال کمدی کتونی زرنگی

زمان و ساعت پخش سریال کتونی زرنگی

  • ساعت پخش سریال کتونی زرنگی

به گزارش منابع خبری:

سریال تلویزیونی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در حدود پنج ماه تصویربرداری شد و ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ تصویربرداری آن به پایان رسید و حالا بعد از سه سال بالاخره این سریال رنگ آنتن را به خود دید.

روز پخش سریال کتونی زنگی : هر شب

ساعت پخش سریال کتونی زنگی : ساعت 20:30

بازپخش سریال کتونی زرنگی : ساعت 14:30

زمان و ساعت پخش سریال کتونی زرنگی

حالا سریال پس از مدت‌ ها بالاخره از شب گذشته دوشنبه ۱۷ بهمن ماه روی آنتن رفته است و علی ملاقلی پور کارگردان سریال هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به این مجموعه که شنبه تا چهارشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود اطلاع‌رسانی کرده است. او همچنین از زنده یاد علی سلیمانی بازیگر این سریال که سال گذشته از دنیا رفت یاد کرده است.

خلاصه داستان سریال کتونی زرنگی

بازیگران این سریال عبارتند از: هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی، با حضور محمود جعفری و امیرحسین صدیق، با هنرمندی برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی. در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی‌ آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه… ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!»


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *