روز و زمان پخش سریال پدرخوانده فصل دوم + معرفی کاراکتر جدید جک گنجیشکه

زمان پخش سریال پدرخوانده فصل دوم مشخص شد. این رئالیتی شو قرار است از پلتفرم فیلم نت پخش شود و جایگزین فصل یکم آن خواهد شد.

آغاز فصل دوم پدر خوانده از پنجشنبه با حضور جناب “جک گنجیشکه”

پدرخوانده با یک نقش جدید و جذاب می‌آید.

پخش مسابقه پدر خوانده فصل دوم به کارگردانی سعید ابو طالب از پنجشنبه هفته جاری در حالی آغاز می‌شود که در آن شاهد حضور یک نقش جدید و جذاب با نام «جک گنجیشکه» خواهیم بود. توضیح نقش جک گنجیشکه پدر خوانده را در ادامه خواهید خواند.

فصل جدید رئالیتی‌شو «پدر خوانده» پخش خود را از پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه از بستر پلتفرم «فیلمنت» آغاز می‌کند. در این فصل قرار است شرکت کننده‌ها در فضایی جدید که در واقع کشتی دزدان دریایی است با هم «مافیا» بازی کنند.

پیش از انتشار فصل جدید ، ویدیوی آموزشی آن منتشر شد. در این ویدیو امیرکاظمی با گریم «جک گنجیشکه» قوانین بازی در فصل دوم را توضیح می‌دهد. مهمترین بخش توضیحات او در این ویدیو مربوط به نقشی جدیدی است که در فصل دوم به بازی اضافه شده است.

این نقش «جک» نام دارد که در واقع ساید مستقل بازی است که جایگزین نقش « نوستراداموس» شده است. او نه برای ساید شهر بازی می‌کند و نه برای مافیا، نقش مستقلی است که تلاش می‌کند بازی را به نفع خودش به پایان برساند. آنونس رسمی پدرخوانده 2 را در ادامه ببینید.

روز پخش رئالیتی شو پدرخوانده : هر پنجشنبه

زمان پخش سریال پدرخوانده فصل دوم : از دوازدهم مرداد

توضیح نقش جک گنجیشکه پدر خوانده

توضیح نقش جک گنجیشکه پدر خوانده
توضیح نقش جک گنجیشکه پدر خوانده

طبق توضیحات امیر کاظمی، «جک» در هر دو فاز شب و روز نامیرا ست. در روز اگر با رای از بازی خارج شود تا پای کارت‌های حرکت آخر می‌رود، در لحظه انتخاب کارت گرداننده نقش او را افشا می‌کندو در نهایت اجازه خروج او را نمی‌دهد. در شب هم با تیر هیچ سایدی چه مافیا چه شهروند کشته نمی‌شود. یکی از راه‌های کشته شدن او حس ششم است. یعنی فقط در صورتیکه «پدر خوانده» نقش او را به درستی حدس بزند اصطلاخا سلاخی شده و از بازی خارج می‌شود.

راه دیگری که جک از بازی بیرون می‌رود شکستن شیشه عمرش است. او هر شب بعد از تمامی نقش‌ها بیدار می‌شود و یک نفر را انتخاب می‌کند. فردی که توسط جک انتخاب شده شیشه عمر او را دریافت می‌کند. البته فرد انتخاب شده اصلا در جریان انتخاب شدنش قرار نمی‌گیرد. اگر این فرد طی 24 ساعت آینده در شب به هر نحوی کشته شود یا در روز با رای‌گیری از بازی خارج شود، جک نیز همراه او از بازی بیرون خواهد رفت و گرداننده نقش او را افشا می‌کند.

آنونس رسمی پدرخوانده 2


جک چگونه بازی را به نفع خود تمام کند؟

اگر همه اعضای مافیا از بازی بیرون رفته باشند و جک در بازی باشد او برنده خواهد شد. شهروندان در صورتی برنده بازی می‌شوند که پیش از خروج آخرین عضو مافیا جک را از بازی خارج کرده باشند. علاوه بر این اگر در نهایت بازی به مرحله دست دادن برسد و یکی از سه نفر باقی مانده جک باشد بازهم او پیروز بازی خواهد شد.

تغییرات در قانون کارت ذهن زیبا

فردی که کارت ذهن زیبا را انتخاب می‌کند در صورتیکه نقش «جک» افشا نشده باشد باید فقط جک را حدس بزند. اما زمانی که نقش جک افشا شد باید فردی که جک شیشه عمرش را به او داده حدس زده شود. شاید طلسم جک خود او باشد و خود را انتخاب کند . در این دو حالت جک به جای آن فرد از بازی خارج می‌شود.

زمان پخش سریال پدرخوانده فصل دوم

زمان پخش فصل 2 رئالیتی شو پدرخوانده
پخش مسابقه پدر خوانده فصل دوم

رئالیتی شو «پدر خوانده» از محصولات فیلمنت است. در این فصل تعدادی از شرکت‌کننده‌های فصل اول از جمله مجید واشقانی، امیر مهدی ژوله، امیر علی نبویان، مجتبی پور بخش همراه با دارا حیایی، بهار قاسمی، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، نجمه جودکی، نادر فلاح، علیرضا مهران، آشا محرابی، الیکا عبدالرزاقی و… حضور دارند. گردانندگی فصل دوم این رئالیتی‌شو به مانند فصل اول بر عهده « کامبیز دیرباز» است.

روز پخش رئالیتی شو پدرخوانده : هر پنجشنبه

زمان پخش سریال پدرخوانده فصل دوم : از دوازدهم مرداد

اسامی شرکت‌کننده های فصل 2 پدرخوانده

اسامی شرکت‌کننده های فصل 2 پدرخوانده
اسامی شرکت‌کننده های فصل 2 پدرخوانده

طبق آخرین اخبار این افراد در حال تمرین برای حضور در فصل دوم پدرخوانده هستند:

سپند امیرسلمانی، الیکا عبدالرزاقی، فرزاد فرخ ، بهار قاسمی، مهراب قاسم خانی، ترلان پروانه، نازنین کیوانی، مجید واشقانی،امیر علی نبویان، امیرمهدی ژوله، امیر کاظمی، نازنین کیوانی، هدی استواری، نجمه جودکی، نیما شاهرخ شاهی، شکیب شجره ،پیام احمدی نیا، باربد بابایی، سینارازانی، امین میری، آرمین رحیمیان و معین زندی

همچنین این افراد در فصل دوم پدرخوانده حضور ندارند:

مهران غفوریان، حامد آهنگی، بهاره افشاری، مریم مومن، ایمان صفا، علی صبوری، بهنام تشکر، حسین مهری، آشا محرابی و پوریا پورسرخ

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “روز و زمان پخش سریال پدرخوانده فصل دوم + معرفی کاراکتر جدید جک گنجیشکه

  1. اگر در روز یک شهروند بیرون برود و کارت تغییر چهره را انتخاب کند و آن کارت را در مقابل یک مافیا قرار دهد.
    ممکن است آن نفر آخرین مافیا بازی باشد .بازی تمام میشود ؟
    اگر آخرین مافیا نباشد و شهر شود سایر مافیا ها را میشناسد و بازی تمام میشود .
    اصولا کارت تغییر چهره را اگر شهر بردارد بازی به هم میخورو.
    لطفا توضیح دهید

  2. اگر شهروند مافیا رابه درستی تشخیص دهد و کارت تغییر چهره رو جلو مافیا بذاره به نفع شهر خواهد بود
    اما اگه شهروندی که از بازی خارج میشود کارت تغییر چهره را جلوی شهروند دیگری قرار دهد
    اگر آن شهروند اخراجی نقش مهمی مثل جان سخت را داشته باشد خیر مشکلی پیش نمیاد
    نقش های شهروندان جابه جا خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *