بیوگرافی بازیگران سریال جذاب حبیب + [زمان پخش از شبکه سه]

بیوگرافی بازیگران سریال حبیب که یکی از سریال‌های پرطرفدار ایرانی است و از شبکه دو صدا سیما پخش می‌شود را برای شما تهیه کرده‌ایم.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال حبیب با اسامی همه نقش ها و خلاصه داستان را در این مطلب میخوانید. در ادامه مطلب با خبر بازیگران سریال حبیب همراه ما بمانید.

بیوگرافی بازیگران سریال حبیب

  • زندگینامه بازیگران سریال حبیب
بیوگرافی بازیگران سریال حبیب
بیوگرافی بازیگران سریال حبیب

به گزارش منابع خبری:

سریال حبیب محصول سال 1401 تلویزیون برای شبکه دو می باشد که محصول مشترک ایران و کشور در حال جنگ سوریه با حضور بازیگران جنجالی این کشور است.

کارگردان این سریال 29 قسمتی را کارگردانی از سوریه به نام «جود سعیدم و «احمد کاوری» برعهده داشته و «فرزاد هوشیار پارسیان» در مقام تهیه‌ کننده حضور دارد. سریال حبیب ماجرای مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت، حزب‌ الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر می کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد.

بیشتر بخوانید:

زمان و ساعت پخش سریال کتونی زرنگی

امین زندگانی

امین زندگانی متولد 5 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است که از 19 سالگی با تئاتر شروع کرد و سپس سال 1374 با سریال وکلای جوان جلوی دوربین رفت و با سریال همسفر شناخته شد. سال 1391 وقتی 40 ساله بود با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرد و به ورزش بانجی جامپینگ و ورزش رزمی علاقه دارد و آدمی بسیار سرسختی در ارتباط است.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک بوده که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و با سریال روزگار قریب جلوی دوربین رفت و سال 1394 با سریال نرگس درخشید. سال 1398 در 34 سالگی ازدواج کرده و آرایش کردن را دوست ندارد و می گوید به دلیل ذات جنوبی خود فردی خونگرم است.

ابولفضل همراه

ابوالفضل همراه متولد 11 بهمن 1355 در نیشابور، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و ابتدا با دستیار کارگردانی شروع کرد. اولین بار سال 1385 با فیلم اخراجی ها جلوی دوربین رفت و حالا چندین سال است ازدواج کرده که ثمره این زندگی هم دو دختر بنام های ترنم و ترانه می باشد.

قمر خلف

بیوگرافی بازیگران سریال حبیب

قمر خلف (Qamar Khalaf) متولد 9 آوریل 1979 در سوریه بازیگر است. از سال 1998 وقتی 19 ساله بود با سریال «بثور القیشانی» بازیگری را آغاز کرد و با سریال «دختران خانواده» شناخته شد.در سال 1991 یکبار ازدواج کرد که این زندگی به جدایی ختم شد و سال 2011 در 2 سالگی برای بار دوم با «مهیار خدور» ازدواج کرد که ثمره اش یک فرزند دختر است.

لجین اسماعیل

لجین اسماعیل (Lojain Ismail) متولد 10 آوریل 1987 در سوریه بازیگر است. فارغ التحصیل موسسه عالی هنرهای دراماتیک بوده که از سال 2015 با سریال Donia s2 شروع کرد و سال 2016 با سریال احمر شناخته شدامانه والی.

بیوگرافی بازیگران حبیب

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *