مراحل تولید سریال «جشن سربرون» بلاخره بعد از ۲۷ ماه به اتمام رسید! [+جزئیات]

فیلمبرداری سریال جشن سربرون ؛ تصویربرداری سریال «جشن سربرون» ۲۷ ماه به طول انجامید و دی‌ماه سال گذشته بود که در شهرک غزالی و بیابان‌های خاوران ضبط‌ آن شد.

ضبط موسیقی و تدوین سریال جشن سربرون به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی که مراحل تولید آن 27 ماه به طول انجامیده است، بلاخره به پایان رسید. در ادامه مطلب با خبر b زمان پخش سریال جشن سربرون همراه ما بمانید.

فیلمبرداری سریال جشن سربرون

  • سریال جشن سربرون کی پخش می‌شود ؟!

حسن نجاریان گفت:

«تاکنون چند بار قرار بود پخش سریال از تلویزیون آغاز شود اما بروز برخی مسائل، پخش را به تاخیر انداخت هرچند باعث شد مدت زمان بیشتری برای کار بر روی مجموعه داشته باشیم.»

به گفته تهیه‌کننده «جشن سربرون» با هماهنگی سیمافیلم، مخاطبان به زودی شاهد پخش این سریال خواهند بود. سریال ۵۸ قسمتی «جشن سربرون» به سفارش سیما فیلم تولید شده است و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

فیلمبرداری سریال جشن سربرون

بازیگران سریال جشن سربرون

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی‌پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی و… از بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال جشن سربرون

در خلاصه داستان «جشن سربرون» چنین آمده است: «بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا این که سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر زیبا و کم‌سن‌وسال بهادر می‌آید. غافل از این که این دختر قرار است به عقد پسرعمویش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند…»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *