تریلر رسمی سریال Waco: American Apocalypse منتشر شد !

Waco: American Apocalypse یکی از سریال‌های مستندی موردانتظار سال 2023 می‌باشد که در ادامه تریلر رسمی سریال Waco: American Apocalypse را خواهید دید.

سریال Waco: American Apocalypse یک فرد را نشان می‌دهد که در سال 1993 در شهر واکو تگزاس، زمانی که رهبر فرقه دیوید کورش را در یک محاصره‌ی 51 روزه با دولت فدرال می‌بیند، خودش را درون یک مخمصه‌ی شدید می‌برد.

تریلر رسمی سریال Waco: American Apocalypse

در ادامه می‌توانید تیزر سریال Waco: American Apocalypse را ببینید:

تریلر رسمی سریال مستند واکو: آخرالزمان آمریکایی، درباره‌ی یکی از خونین‌ترین تیراندازی‌های تاریخ آمریکا، چندی پیش توسط نتفلیکس منتشر شد. این مستند سه قسمتی، داستان دیوید کورش، رهبر فرقه‌ای را روایت می‌کند که در اواخر دهه 80 کنترل فرقه دینی Branch Davidians را به دست گرفت و ادعا کرد که پیامبر نهایی آن است.

اتهامات مربوط به تعدد سوءاستفاده جنسی از سوی کورش، در سال‌های بعد افشا شد و دولت فدرال را درگیر کرد تا در 28 فوریه 1993 در محاصره خونینی که به مدت 51 روز به طول انجامید، به محوطه مرکز کوه کارمل کورش در نزدیکی واکو، تگزاس یورش برد. آخرالزمان آمریکایی، که به مناسبت سی‌امین سالگرد محاصره منتشر شد، توسط نتفلیکس به‌عنوان دارای «فناوری بصری پیشرفته» توصیف شده است منتشر خواهد شد.

تیزر سریال Waco: American Apocalypse

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *