کمک‌ های مردم یمن به مردم زلزله‌زده خوی رسید [+جزییات]

کمک‌ های مردم یمن به مردم زلزله‌زده خوی رسید. مردم یمن با کمک‌های خود به زلزله زدگان خوی، با آن‌ها ابراز همدردی کردند. در ادامه با جزییات این خبر همراه ما بمانید.

در راستای خبر کمک‌های مردم یمن به مردم خوی، مردم یمن اظهار داشتند که ما نیز طعم زلزله از آسمان را چشیده‌ایم. در ادامه با جزئیات خبر کمک کردن مردم یمن به زلزله زدگان خوی همراه ما بمانید.

کمک‌ های مردم یمن به مردم زلزله‌زده خوی

کمک انسان دوستانه مردم یمن به زلزله زدگان شهر خوی

از وقتی خبر زلزله خوی در رسانه‌ها منعکس شد، مردم یمن مدام پیگیر وضعیت مردم خوی بودند. انگار هموطنان خودشان دچار این مشکل شده باشند، برای مردم خوی نگران بودند. آن‌ها می‌گفتند:

«ما رنج زلزله از آسمان را چشیده‌ایم! روزهایی که بمب بر سرمان می‌ریخت و ما را بی‌خانمان می‌کرد، فراموش نمی‌کنیم. ما شرایط سخت مردم خوی را خیلی خوب درک می‌کنیم.»

جزییات خبر کمک یمن به مردم زلزله زده خوی

تصاویر کاروان حامل کمک‌های مردم مظلوم اما باعزت یمن به مردم زلزله‌زده سوریه، از زیباترین و ماندگارترین صحنه‌های امدادرسانی در این فاجعه انسانی بود. حالا خبر رسیده دامنه مهربانی‌های مردم مؤمن و مقاوم یمن از پشت دیوارهای محاصره، به شهر زلزله‌زده خوی رسیده است. خبر ارسال محموله کمک‌های مردم یمن به خوی در روزهای گذشته، خبری بود که در سرمای مناطق زلزله‌زده، دل‌های مردم خوی را گرم کرد.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *