فیلم های جدیدی از ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد !

بامداد امروز، خبری مبنی بر ساخت فیلم های جدید ارباب حلقه ها با کارگردانی پیتر جکسون منتشر شد که هواداران این فرانچایز را بسیار مشتاق کرد.

دیوید زاسلاو، مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری، در مصاحبه‌ای که در ورایتی داشت، اعلام کرد که مایک دی لوکا و پم عبدی، قراردادی را برای ساخت فیلم‌هایی را بر اساس دنیای ارباب حلقه‌های تالکین، خواهند ساخت که پیتر جکسون نیز به عنوان بخش اصلی در این پروژه دست دارد.

ساخت فیلم های جدید ارباب حلقه ها

ساخت فیلم های جدید ارباب حلقه ها
ساختن فرانچایز جدید از دنیای ارباب حلقه ها

اولین سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها، به کارگردانی پیتر جکسون، نزدیک به 3 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و یکی از بهترین فرانچایز‌های فانتزی تاریخ دنیای سینما می‌باشد. سه گانه بعدی جکسون که بر اساس هابیت تالکین ساخته شده بود که این سه‌گانه نیز، موفقیت زیادی را کسب کرد.

پس از این دو فرانچایز و سه‌گانه، سریال ارباب حلقه‌ها از شبکه‌ی آمازون پخش شد و این سریال نیز با خرج بالایی که انجام داد، توانست بسیاری از هواداران را راضی نگه‌دارد. حالا شرکت برادران وارنر، قصد دارد سه‌گانه‌ی دیگری را بسازد و تایید رسمی ساخت فیلم های ارباب حلقه ها را انجام داد.

ساخت فیلم های جدید ارباب حلقه ها
تایید رسمی ساخت فیلم های ارباب حلقه ها

فیلم های جدیدی از ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد !

ارباب حلقه‌ها یا همان The Lord of the Rings، یک مجموعه فیلم است که پیتر جکسون کارگردانی‌ آن را بر عهده داشته است. این فیلم‌ها براساس رمان ارباب حلقه‌ها نوشته‌ی جی. آر. آر. تالکین ساخته شده‌اند.

مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها شاملِ سه فیلم است: ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (۲۰۰۱)، ارباب حلقه‌ها: دو برج (۲۰۰۲) و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (۲۰۰۳). پخش‌کننده‌ی این فیلم‌ها شرکت نیو لاین سینما و وینگ نات فیلمز است.

داستان این مجموعه در دنیای خیالی سرزمین میانی جریان دارد و داستان هابیتی به‌نام فرودو بگینز را روایت می‌کند که همراه با یاران حلقه در تلاش هستند تا حلقه یگانه را به‌منظور جلوگیری از رسیدن به صاحبش، یعنی ارباب تاریکی سائورون که با آن می‌تواند سرزمین میانی را تصاحب کند، نابود کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *