بارش شدید ماهی در بیابان های استرالیا [+جزئیات]

چند سالی است که یکی از شهرهای استرالیا شاهد بارش شدید ماهی در بیابان های استرالیا که در ادامه به اتفاق ماوراء‌الطبیعه‌ای که رخ می‌دهد، می‌پردازیم.

به نقل از خبر آنلاین ؛ لاجامانو، شهری در حاشیه‌ی بیابانی خشک در استرالیا می‌باشد که پیش از امسال نیز، بارها شاهد پدیده‌های مشابهی در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۰۴ و دهه ۱۹۸۰ بوده است.

بارش شدید ماهی در بیابان های استرالیا

در ادامه می‌توانید بارش ماهی در استرالیا را ببینید:

بارش شدید ماهی در بیابان های استرالیا
بارش ماهی در استرالیا

بارش عجیب باران ماهی بر فراز شهر لاجامانو، یک شهر کوچک در منطقه‌ای خشک در شمال استرالیا و در فاصله ۹۰۰ کیلومتری شمال شهر داروین، باعث حیرت ساکنان این منطقه شد.

اندرو جانسون جاپانانگا، عضو شورای محلی و صحرای مرکزی لاجامانو، در رابطه با بارش باران در استرالیا گفت:

ما شاهد طوفان بزرگی بودیم که به سمت منطقه ما حرکت می‌کرد و تصورمان این بود که فقط باران می‌بارد. ولی وقتی بارش باران شروع شد، دیدیم که همراه با باران، ماهی‌های زیادی نیز به روی زمین می‌افتند.

دلیل بارش حیوانات در این منطقه، هنوز مشخص نشده اما یکی از تئوری‌های قوی در این رابطه این می‌باشد که حیوانات ممکن است به درون یه ستون گردباد مانندی از هوای سریع که برروی سطح آب تشکیل می‌شود، کشیده شده باشند و بدین‌ترتیب مسافتی طولانی را در جو طی کرده باشند.

بارش ماهی در استرالیا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *