تصویری جالب از چهره بدون آرایش گلشیفته فراهانی !

روز گذشته، در پی اختتامیه جشنواره فیلم برلین، تصویری جالب از چهره بدون آرایش گلشیفته فراهانی در این مراسم به انتشار رسیده است.

شب گذشته، آخرین شب از جشنواره‌ی ده روزه‌ی برلین بود که عکس هایی از چهره بی آرایش گلشیفته فراهانی ، بازیگر ایرانی در جشنواره برلین منتشر شد که سادگی زیاد این بازیگر، باعث تعجب همه شد.

بیشتر بخوانید:

حضور گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین 2023

تصویری جالب از چهره بدون آرایش گلشیفته فراهانی

در ادامه می‌توانید عکس هایی از چهره بی آرایش گلشیفته فراهانی را ببینید:

تصویری جالب از چهره بدون آرایش گلشیفته فراهانی
چهره دور از انتظار گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین

حضور گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین، اتفاقی جذاب بود که برای یک بازیگر ایرانی رخ داد و روز گذشته، در پی اختتامیه این مراسم که فهرست اسامی برندگان این جشنواره مشخص شد، چهره دور از انتظار گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین بازخوردهای زیادی داشت.

تصویری جالب از چهره بدون آرایش گلشیفته فراهانی
عکس هایی از چهره بی آرایش گلشیفته فراهانی

چهره دور از انتظار گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین

رهاورد فراهانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲، که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی است. او دختر بازیگر، بهزاد فراهانی، است و فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم درخت گلابی (۱۳۷۶) آغاز کرد که برای آن برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد.

او در سال ۱۳۸۲ برای نقش‌آفرینی در اشک سرما نیز نامزد دریافت این جایزه شد و برای فیلم بوتیک جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره سه قاره را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *