ترید یونایتد از کاربران ایرانی کلاهبرداری کرد !

در روزهایی که بازار کلاهبرداری‌های اینترنتی به شدت داغ شده است، خبری مبنی بر کلاهبرداری ترید یونایتد از کاربران ایرانی به انتشار رسیده که حواشی زیادی داشت.

علیرغم تمامی اتفاقات و هشدارهایی که به کاربران ایرانی برای تحقیق و بررسی اعتبار پروژه‌ها قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری می‌شود اما باز هم اخباری از کلاهبرداری اینترنتی ترید یونایتد از ایرانی ها به انتشار رسیده که گویی درست می‌باشد.

کلاهبرداری ترید یونایتد از کاربران ایرانی

در ادامه می‌توانید آرم ترید یونایتد را ببینید:

کلاهبرداری ترید یونایتد از کاربران ایرانی
کلاهبرداری اینترنتی ترید یونایتد از ایرانی ها

به تازگی، اخباری جنجال برانگیز در میان کاربران ارز دیجیتال بسیار شنیده می‌شود که در آن، ماجرای کلاهبرداری ترید یونایتد صدر موضوع قرار دارد. از ابتدای کار این پروژه نشانه‌های بسیاری از احتمال کلاهبرداری بودن این پروژه نمایان بود و شب گذشته، پس از خارج شدن دسترسی تمامی پلتفرم‌های این ارز، کاربران ایرانی متوجه شدند که سرشان کلاه رفته است.

کلاهبرداری ترید یونایتد از کاربران ایرانی
ماجرای کلاهبرداری ترید یونایتد

ترید یونایتد از کاربران ایرانی کلاهبرداری کرد !

ترید یونایتد، یک کسب و کار و یک وبسایت فروشگاهی برای محصولات خرده فروشی وارداتی از جمله لوازم آرایشی، بهداشتی، خوراکی و … بود. کاربران محصولات مورد نظر خود را با هدف فروش در بازار ایران خریداری می‌کنند.

در این وبسایت، یک سقف خرید تعیین شده است و خریدار باید با کد رفرال خود، زیرمجموعه اضافه کند تا به چندین سطح VIP ارتقا یابد و مجوز خریداری تنوع بیشتری از محصولات را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *