شیائومی از اولین هدست AR خود رونمایی کرد [+عکس]

شرکت شیائومی به تازگی از اولین هدست AR خود رونمایی کرد. در ادامه این مطلب به رونمایی شیائومی از اولین هدست AR خود خواهیم پرداخت.

شیائومی یک نمونه اولیه هدست AR را در کنگره جهانی موبایل (MWC) به نمایش گذاشت که به صورت بی‌سیم به تلفن هوشمند کاربر متصل می‌شود. در ادامه می‌توانید عکس اولین هدست AR شیائومی را مشاهده کنید.

رونمایی شیائومی از اولین هدست AR خود

عکس اولین هدست AR شیائومی

رونمایی شیائومی از اولین هدست AR خود
رونمایی شیائومی از اولین هدست AR خود

این دستگاه که Xiaomi Wireless AR Glass Discovery Edition نام دارد، بر روی همان چیپست Qualcomm Snapdragon XR2 Gen 1 ساخته شده است که هدست  Quest Pro VR  شرکت متا نیز به آن مجهز شده است.

وزن هدست AR بی‌سیم شیائومی 126 گرم است و از پلتفرم Snapdragon XR2 Gen 1 قدرت می‌گیرد. این عینک همچنین دارای پیوند ارتباطی اختصاصی شیائومی با تأخیر کم است که به ارائه تأخیر کمتر از 3 میلی‌ثانیه بین گوشی هوشمند جفت شده و عینک کمک می‌کند.

در مورد ورودی، شیشه AR بی‌سیم شیائومی علاوه بر کنترل‌های لمسی مبتنی بر گوشی‌های هوشمند، قابلیت ردیابی دستی نیز دارد. شیائومی می‌گوید ردیابی دستی نوری آن به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد کارهایی مانند انتخاب و باز کردن برنامه‌ها، کشیدن انگشت روی صفحات و خروج از برنامه‌ها را انجام دهند.

عکس اولین هدست AR شیائومی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *