آغاز سربازی جیهوپ خواننده گروه BTS [+جزئیات]

آغاز سربازی جیهوپ خواننده گروه BTS در حال انجام داده شدن است و هر لحظه، امکان تعویق رفتن جیهوپ به سربازی نیز بیشتر می‌شود.

جیهوپ، آهنگساز و رقصنده 29 ساله‌ی گروه محبوب و معروف کره‌ای BTS، روند اعزام جیهوپ گروه BTS به سربازی را با پایان دادن به حکم تعویق سربازی خود آغاز کرده است.

آغاز سربازی جیهوپ خواننده گروه BTS

در ادامه می‌توانید تصویری از جیهوپ را ببینید:

آغاز سربازی جیهوپ خواننده گروه BTS
اعزام جیهوپ گروه BTS به سربازی

جیهوپ پس از پابان دادن حکم تعویق سربازی خودش، عضو بعدی گروه BTS می‌باشد که به سربازی خواهد رفت. کمپانی بیگ هیت که مدیریت گروه محبوب BTS را بر عهده دارد با بیانیه‌ای شرایط عضو جدید گروه بی تی اس در سربازی را توضیح داده است.

او در این بیانیه نوشت:

به اطلاع طرفداران و علاقه‌مندان به گروه BTS می‌رسانیم، جیهوپ با خاتمه دادن به حکم تعویق سربازی خود روند ثبت نام سربازی را آغاز کرده است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شما را از تمام روند اعزام این آیدل به سربازی مطلع کنیم. مانند همیشه از شما تقاضا داریم تا حمایت و محبت خود در روند اعزام به سربازی و تا زمان بازگشت جی‌هوپ دریغ نکنید.

آغاز سربازی جیهوپ خواننده گروه BTS
عضو جدید گروه بی تی اس در سربازی

عضو جدید گروه بی تی اس در سربازی

جیهوپ، دومین نفر از گروه BTS است که به خدمت سربازی می‌رود. اولین عضو از این گروه که به خدمت سربازی اعزام شد جین بزرگترین عضو گروه بود. جونگ هو-سوک متولد ۱۸ فوریهٔ ۱۹۹۴ که بیشتر با نام هنری جی-هوپ شناخته می‌شود، رپر، ترانه‌سرا، رقصنده و تهیه‌کننده‌ی موسیقی اهل کره‌ی جنوبی است.

او فعالیت خود را در سال ۲۰۱۳، به‌عنوان عضوی از گروه پسرانه‌ی کره‌ای بی‌تی‌اس، زیر نظر بیگ هیت انترتینمنت آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *