مسمومیت سریالی دانش آموزان به مشهد هم رسید! [+جزئیات]

مسمومیت دانش آموزان مشهد ؛ والدین دانش آموزان مدرسه دخترانه صداقت مشهد از مسمومیت و انتقال دانش آموزان این مدرسه به بیمارستان خبر دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به انتقال۸۰ دانش‌آموز مشهدی به مراکز درمانی گفت: صرفا ۳ دانش‌آموز که  به لحاظ پایداری علائم نیاز به بررسی بیشتر داشتند، همچنان در بیمارستان بستری موقت هستند. در ادامه مطلب با خبر مسمومیت دانش آموزان مدارس مشهد همراه ما بمانید.

مسمومیت دانش آموزان مشهد

  • مسمومیت در مدارس مشهد

محمدعلی کیانی درمود مسمومیت برخی دانش‌آموزان مدارس دخترانه مشهد، اظهار کرد:

به دنبال تماس برخی مدارس با فوریت‌های پزشکی، آمبولانس‌ها به مدارس اعزام شدند. بررسی اولیه حاکی از این بود که مورد، مورد مهمی نیست اما با توجه به نگرانی که مسئولین مدارس داشتند، دانش‌آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند و در ارزیابی که در بیمارستان‌ها صورت گرفت همه مرخص شدند.

صرفا ۳ دانش‌آموز که  به لحاظ پایداری علائم نیاز به بررسی بیشتر داشتند، همچنان در بیمارستان بستری موقت هستند. تعدادی از دانش‌آموزان علائم شبیه کرونا و آنفلوآنزا داشتند و  هنوز این‌که مسمومیت باشد قابل تأیید نیست و باید بررسی بالینی شود.

مسمومیت مدارس مشهد

فرماندار مشهد با بیان اینکه اورژانس به مدارس مراجعه کرده است، تاکید کرد:

دانش‌آموزانی که بیشتر علائم تنگی نفس و حالت تهوع داشته‌اند بررسی شدند، تعدادی در همان محل مشکلشان رفع شده و تعدادی به مراکز درمانی منتقل شدند. دلایل این مسمومیت‌ها در حال بررسی است و جزئیات بیشتر بعداً اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *