برگزیدگان جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب مشخص شدند! [+اسامی]

نخستین جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب تهران با حضور جمعی از مداحان پیشکسوت کشور در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار و به تازگی برگزیدگان این جشنواره اعلام شد.

نخستین جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب تهران با حضور جمعی از مداحان مطرح کشور و فعالان مذهبی روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه، همزمان با روز نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار شد. در ادامه مطلب با خبر برگزیدگان جشنواره مولودی باغ کتاب همراه ما بمانید.

جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب

  • برگزیدگان جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب

به گزارش منابع خبری:

در این جشنواره هشت مداح نوجوان با اجرای مولودی‌هایی در مدح امام زمان (عج) در مقابل داوران و خانواده‌های حاضر در باغ کتاب با یکدیگر رقابت کردند.

داوران این جشنواره نیز حاج حیدر توکل، محمد حسین مهدی پناه و مهدی انسانی از مداحان پیشکسوت کشور بودند که آثار اجرا شده را از نظر شعر و لحن داوری کردند. مژده لواسانی مجری شناخته شده اجرای نخستین جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب را از ساعت ۱۶ آغاز کرد و با تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) به شرکت‌کنندگان خیر مقدم گفت.

مژده لواسانی مجری شناخته شده اجرای نخستین جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب را از ساعت 16 آغاز کرد و با تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) به شرکت‌کنندگان خیر مقدم گفت. اجرای اول به سید احمدرضا نیکویی مدیحه سرای 9 ساله اختصاص داشت. در اجرای دوم نیز سید محمد‌حسین نیکویی شعر «امیر دو جهان» از مجید تال با مطلع «از دل کعبه به صد قرن پس از خود تابید.

جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب

برندگان جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب

پس از این مرحله، بر اساس تصمیم داوران محمد حسن احمدی رتبه اول نخستین جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب را دریافت کرد و جایزه 7 میلیون تومانی را به خانه برد. امیر محمد ابراهیمی رتبه دوم این جشنواره به تعلق پیدا کرد و جایزه 5 میلیون تومانی را دریافت کرد. علیرضا اله یاری رتبه سوم این جشنواره اعلام شد و با تصمیم داوران جایزه 3 میلیون تومانی را به خانه برد.

جشنواره مولودی خوانی باغ کتاب تهران

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *