قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد [+جزئیات]

قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد. فدراسیون فوتبال امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال انتخاب کرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر و فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به توافق رسیده‌اند و بعد از بازی گل‌گهر، نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

نیمکت تیم ملی در دستان قلعه نویی

بعد از شکست مذاکرات فدراسیون فوتبال با فلیکس سانچس که شب گذشته به طور رسمی سرمربی جدید تیم ملی اکوادور شد، امیر قلعه‌نویی گزینه اصلی تیم ملی ایران تبدیل شد.

آقای خاص فوتبال ایران بر روی نیمکت تیم ملی

فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی دیشب به صورت تلفنی دومین مرحله از مذاکرات خود را انجام داده‌اند و امشب تصمیم نهایی برای عقد قرارداد میان طرفین گرفته می‌شود. و به احتمال زیاد نیمکت تیم ملی در دستان قلعه نویی قرار گیرد.

با توجه به اینکه امیر قلعه‌ نویی فعلا هدایت تیم گل‌گهر سیرجان را بر عهده دارد و تیمش امشب در سیرجان میزبان نفت مسجدسلیمان است، اعلام توافق و عقد قرارداد میان طرفین به بعد از بازی امشب موکول شده است.

اما بر اساس اعلام یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال، باشگاه گل‌گهر نیز با این مساله موافقت کرده است.

قلعه نویی و دو مسئولیت بزرگ

احتمالا امیر قلعه‌ نویی همزمان هدایت تیم ملی و تیم گل‌گهر را تا پایان فصل بر عهده خواهد داشت و با اتمام این فصل، به سرمربی تمام وقت تیم ملی ایران تبدیل می‌شود تا بعد از 16 سال، بار دیگر سکان هدایت تیم ملی در دست قلعه نویی قرار بگیرد.

فدراسیون فوتبال به خاطر مدت قرارداد با سانچس اسپانیایی به توافق نرسید چرا که این سرمربی خواهان قراردادی بلند مدت بود اما هدف‌ اولیه فدراسیون فوتبال، جام ملت‌های آسیاست که دی ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

باید دید قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال چه مدت خواهد بود چرا که فدراسیون و مردم انتظار قهرمانی از تیم ملی در جام ملت‌ها را دارند.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *