فیلم «بچه‌های طوفان» جایگزین «ملاقات با جادوگر» در اکران نوروزی شد! [+جزئیات]

اکران فیلم سینمایی بچه های طوفان ؛ این فیلم سینمایی به کارگردانی صادق صادق دقیقی به اکران نوروزی اضافه و جایگزین «ملاقات با جادوگر» شد.

در حالی که سازمان سینمایی ترکیب فیلم‌های نوروزی را هفته گذشته اعلام کرده بود، حالا فیلم «ملاقات با جادوگر» از این ترکیب کنار گذاشته شده است. در ادامه مطلب با خبر حذف فیلم ملاقات با جادوگر همراه ما بمانید.

اکران فیلم سینمایی بچه های طوفان

  • فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر

روح‌الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی در خصوص ترکیب فیلم‌های اکران نوروزی با اشاره به باقی ماندن فیلم‌هایی چون؛ «ملاقات خصوصی»، «چپ راست»، «بخارست» و تعدادی فیلم دیگر بر پرده سینماها و اضافه شدن فیلم‌های کمدی «فسیل» و «عروس خیابان فرشته» به اکران نوروزی گفت:

پس از ارزیابی شرایط اکران و ایجاد توازن در ژانربندی آثار به‌روی پرده مقرر شد فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» با مضمون کودک و نوجوان، جایگزین فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» (کمدی) شود تا توازن مضمونی آثار روی پرده حفظ شود.

فیلم بچه های طوفان عید نوروز

«ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان محصول سال ۹۸ است و بازیگرانی، چون مانی حقیقی، هستی مهدوی‌فر، امیرمهدی ژوله و علیرضا خمسه در آن ایفای نقش می‌کنند. با حذف این فیلم کمدی از ترکیب فیلم‌های نوروزی فیلم بچه های طوفان با مخاطبان کودک و نوجوان به ترکیب فعلی اضافه شد. سهرابی در خصوص ترکیب فیلم‌های اکران عید فطر هم خاطرنشان کرد:

تقاضا برای اکران عید فطر متنوع و زیاد است که شورای صنفی در اولین جلسه پس از عید در خصوص نحوه چینش و ترکیب‌بندی این آثار بحث و بررسی خواهد کرد و به تصمیم نهایی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *