کپی برداری اندروید 14 از ویژگی جالب آیفون [+جزئیات]

به تازگی نسخه جدید اندروید 14 منتشر شد و شاهد کپی برداری اندروید 14 از ویژگی جالب آیفون بودیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نسخه جدید اندروید ۱۴ به تازگی انتشار یافت و نشان داد شرکت گوگل یکی از قابلیت‌های پرکاربرد اپل یعنی، iOS را به Android 14 آورده است. این ویژگی کوچک اما کاربردی می‌تواند کار کاربران را آسان‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ آیفون 15 مشخص شد

کپی برداری اندروید 14 از ویژگی جالب آیفون

کاربران سیستم عامل های ios اپل و ویندوز مایکروسافت این امکان را داشتند تا فقط با وارد کردن پسوورد و بدون نیاز به زدن دکمه inter قفل گوشی خود را باز کنند. تا پیش از این این قابلیت به صورت رسمی در اندروید وجود نداشت.

کپی برداری اندروید 14 از ویژگی جالب آیفون
کپی برداری اندروید 14 از ویژگی آیفون

کپی برداری اندروید 14 از ویژگی آیفون

رمزهای شش حرفی در سیستم عامل ios با دکمه اینتر مورد تایید قرار می‌گرفتند و به تازگی این ویژگی در اندروید 14 توسط گوگل تصویب شد. کاربران اندروید 14 با وارد کردن پین 4 رقمی و بدون نیاز به زدن دکمه ok می‌توانند گوشی خود را آنلاک کنند. با اینکه این قابلیت هنوز در اندروید 14 بی‌نقص نیست، اما رمز طولانی‌تر می‌تواند تا حدودی این مشکل را برطرف کند. بنابراین وارد کردن پین حداقل 6 رقمی می‌تواند امنیت گوشی را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *