پیش بینی کاهش نرخ دلار تا کانال 30 هزار تومانی ؛ نبود خریدار دلار در بازار

امروز اخباری در مورد پیش بینی کاهش نرخ دلار تا کانال 30 هزار تومانی در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا خریداران ارز دلار در بازار کم می باشد.

قیمت دلار ظرف دو هفته حدود 16 هزار تومان کاهش پیدا کرد. سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به ایران قیمت دلار را وارد کانال 50 هزار تومان کرد و خبر توافق ایران و عربستان دلار را به کانال 40 هزار تومان رساند. روز توافق، رئیس اتاق ایران و چین در توییتی از عرضه سنگین درهم به بازار ایران خبر داد و گفت ریزش شدید قیمت دلار در راه است.

بیشتر بخوانید:

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو قیمت طلا امروز 21 اسفند

جنگ طلبانه شدن سیاست فدرال رزرو برای قیمت طلا

پیش بینی کاهش نرخ دلار تا کانال 30 هزار تومانی

دبیرکل کانون صرافان با اشاره به دلایل مهم کاهش نرخ دلار در بازار گفت: این موضوع با توجه به باز گشایی عرضه ارز نیمایی به دستور بانک مرکزی و افزایش عرضه درهم و‌همچنین باز گشایی صرافی‌ها در‌عرصه همگانی ارز به هموطنان محقق شد.

وی در ادامه افزود:

“علاوه براینها همچنین با اخبار خوب بازرسان اژانس و توافق ایران‌ و‌عربستان و‌ همینطور دست نگهداشتن هموطنان از خرید ارز و فروشنده شدن بسیاری از دارندگان ارز و پیشی گرفتن عرضه از تفاضا کاهش تا کانال ۳۰هزارتومن بسیار محتمل خواهد بود.”

پیش بینی کاهش نرخ دلار تا کانال 30 هزار تومانی
کاهش دلار به کانال 300 هزار ریالی

کاهش دلار به کانال 300 هزار ریالی

مجید حریری، رئیس اتاق ایران و چین روز گذشته ریزش قیمت دلار را پیش‌ بینی کرده و گفته بود مردم دلارهای خود را بفروشند. البته پیش بینی او مربوط به روز یکشنبه بود. چراکه به گفته حریری از فردا یکشنبه 21 اسفند ماه قرار است درهم به بازار تزریق شود و کاهش قیمت درهم بر نرخ دلار تاثیر مستقیم می‌گذارد.

پس اگر پیش بینی رئیس اتاق ایران و چین درست باشد، کاهش قیمت دلار فردا هم ادامه دارد. روند قیمت دلار در معاملات فردایی هم نشان می‌دهد قیمت دلار همچنان کاهشی است. چون آخرین قیمت دلار فردایی تهران 44 هزار و 550 تومان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *