ویدیو : پشت پرده به قتل رسیدن زن پادکستر ایرانی

به تازگی اخباری در مورد پشت پرده به قتل رسیدن زن پادکستر ایرانی در رسانه های مجازی جهان پخش شده که حواشی و شایعات بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

مقامات محلی هویت قربانیان را «زهره صادقی»، 33 ساله و همسرش «محمد ناصری»، 35 ساله شناسایی کردند. متهم نیز «رامین خداکرم‌رضایی»، 38 ساله و راننده کامیون است.

پشت پرده به قتل رسیدن زن پادکستر ایرانی

در نهایت نیز وی ساعت 2 بامداد با بالا رفتن از پنجره یک خانه ابتدا زن جوان و سپس همسر او را به قتل می رساند و در ادامه به خودش نیز شلیک می کند. برخی رسانه ها فیلمی در این زمینه منتشر کرده و درباره جزئیات ماجرا توضیحات بیشتری ارائه کرده اند که هنوز منبعی رسمی این اظهارات را تائید نکرده اما برای روشن تر شدن ابعاد این ماجرا این فیلم نیز در ادامه آمده است.

طبق اعلام برخی رسانه های خارجی مزاحمت های این جوان برای زن پادکستر موجب شده بود که وی بابت مزاحمت از این فرد شکایت کرده و تلاش داشتند برای ممنوعیت تماس او حکم قضایی بگیرند. گویا وی پیش از این نیز بابت امنیت جانی خود ابراز نگرانی کرده بوده است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی در مورد قاتل راننده زن پادکستر ایرانی را ببینید:

قتل پادکستر ایرانی توسط راننده کامیون

دارل لو، رئیس پلیس ردموند در مصاحبه با رسانه ها گفت که خداکرم‌ رضایی ابتدا پس از گوش دادن به پادکستی درباره «پیدا کردن شغل در صنعت فناوری» با زهره صادقی آشنا شده بود. در بیانیه پلیس آمده است که خداکرم‌ رضایی پس از گوش دادن به پادکست، مدتی با صادقی مکاتبه می کرد تا اینکه صادقی موضوع را به دادگاه کشاند و با حکم دادگاه، خداکرم‌ رضایی از تماس با صادقی منع شد.

این امر اما جلوی مزاحمت های خداکرم‌ رضایی را نگرفت و او تنها در یک مورد بیش از ۱۰۰ نوبت در روز با صادقی تماس گرفته بود. این وسواس تماس گرفتن در خداکرم‌ رضایی به زودی به تعقیب فیزیکی تبدیل شد و او در سال ۲۰۲۲ صادقی را تا کنفرانسی در شهر دنورِ کلرادو دنبال کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *